• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Månadens inköp...

Tdwarf

Breitling
Jag får göra en samlingstråd istället för en paketöppningstråd.




Efter alla poster den senaste tiden gällande Speedmaster Pro var jag tvungen att skaffa en jag med,
min "nya" 3572.50 säger hej.

Orisen blev ett spontanköp efter att jag sålt Pelagosen, den flippas nog snart då jag vill ha en beater med 20mm band.

Ett nato i skinn behövs, kanske inte två, men vad gör man inte för att spara 3 pund i frakt=)
tillverkning och leverans tog en vecka från England.

Trevlig helg på er alla!
 

Tdwarf

Breitling
Tack alla!

September hoppas jag blir lugnare då jag (min fru) bestämt att bara ha fem ur samtidigt=)

Har redan blivit en hel del köp och sälj detta året, tack alla trevliga säljare och köpare.

/T
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Orisen är en riktig favorit för mig... Det var en sådan som jag köpte som första "riktiga" tidsindikator :) efter den så har det kommit och gått cirka 10st likadana eller liknande. Det kommer alltid finnas minst en oris i min samling!

Speedyn är förstås också fin... Men jag har större användning av ordentligt vattentäta ur, snarare än kronograf.
 

Tdwarf

Breitling
Dagens klockanvändning



4epevu4y.jpg
ba7a3epu.jpg


Tack igen för all positiva inlägg.
 
Topp