• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mögel, ghost, gilt o stenhård 5513-65

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Jisses! jakob.dala

Du får välja om du vill ta det uttalandet som en komplimang, eller inte. Lutar lite åt komplimang-hållet själv, då din klocka gör det så uppenbart hur mycket av en Submariners karaktär trots allt sitter i tavla och vridring. Och hur mycket av Rolex-karaktären sitter i boett och länk.

Man måste ju bara undra vad tavlan har varit med om. Har du någon aning?

Mvh A
Faktiskt ingen aning. Misstänkt rejäl vattenskada samt rengöring ?
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Satan vilken sjuk klocka! "Värre" än Graham Fowlers milsub (hodinkee). Tur att Rolextexten är bevarad.

Kul att Gmtn är kvar. Har inte sett den på länge.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Grym, grattis till forumets överlägset tuffaste sub! Var på väg att skjuta iväg ett trevande köp-PM till dig, när jag såg den postas. Ska jag ha en sub ska den se ut sådär!
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Jäklar Dala.

Det finns ett par personer på forumet som verkligen roar och underhåller oss andra nördar med sina fantastiska köp och sin fantastiska förmåga att leta på spännande objekt. Du hör verkligen till toppskiktet bland dessa! Jag bugar mig i vördnad och undrar var du ens skrapar fram alla dessa klockor. Jag tycker man håller ganska bra span på rätt många kanaler men ser aldrig ens dessa någonstans. Kul!

Gillar verkligen GMTn också. Fasen vad jag skulle vilja ha en giltare någon gång...

Har 1655an fått stryka på foten?
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Jäklar Dala.

Det finns ett par personer på forumet som verkligen roar och underhåller oss andra nördar med sina fantastiska köp och sin fantastiska förmåga att leta på spännande objekt. Du hör verkligen till toppskiktet bland dessa! Jag bugar mig i vördnad och undrar var du ens skrapar fram alla dessa klockor. Jag tycker man håller ganska bra span på rätt många kanaler men ser aldrig ens dessa någonstans. Kul!

Gillar verkligen GMTn också. Fasen vad jag skulle vilja ha en giltare någon gång...

Har 1655an fått stryka på foten?
Jo. 1655 har fått lämna. Inte tillräckligt möglig ;)
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Har aldrig sett något liknande måste säga att det är det coolaste jag sett på någons handled sedan Feskarn chockade oss.
Grattis!
 
Topp