Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Möglig Omega från tratten

Diskussion i 'Vintage' startad av aptorsken, 27 juli 2016.

1. aptorsken
    Trådstartare

aptorsken Borgare

Från:
    Uppsala
    Tjena,

Tänkte dela med mig av mitt senaste traderaköp. En skapligt möglig Omega 2660-2 med kaliber 265! Från 1950 verkar det som. Satt ett slött och fult svart läderband på men bytte ut det mot ett provisoriskt billigt lädernato. Ev byta mot något snyggt ostoppat läder sen?

Jag är förövrigt helnöjd, tycker skicket gör den riktigt häftig. Tavlan får nästan en grön mögelton i vissa ljus.
    IMG_20160727_185347.jpg IMG_20160727_185340.jpg IMG_20160727_185314.jpg IMG_20160727_185246.jpg

lind5150, eriksson850, cjperry och 14 andra gillar detta.
  2. Joakim C

Joakim C Borgare

Svarta tavlor är läckert :)

3. LongCon

LongCon Miss Softie

Från:
    Vallentuna
    Jättefin! Den kräver dock något annat band :)

eriksson850 och Warwian gillar detta.
  4. Anti

Anti Stadsbo

Från:
    08
    Skiftningen svart-grön var ju asball. Funkar den bra?

5. aptorsken
    Trådstartare

aptorsken Borgare

Från:
    Uppsala
    Absolut! Detta var bara något jag hade hemma. Tips på var man kan köpa något fint passande band? :)

Jodå den funkar, ser bäst ut ute i solen! I mörkt ljus blir den väldigt mörk och ser i princip bara svart ut. Starkt ljus lyfter den rejält dock.

6. BoEtt

BoEtt Borgare

Från:
    Örebro
    Fin, svart är läckert!

7. Scaramanga

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    Helgrym