• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Möjligen redan uttjatat (men med en liten tvist)

Asplund

Patek
2-Faktor
Sprang förbi Akademibokhandeln här om dagen och kom och tänka på klockböckerna som det redan tjatas om här några gånger.
IMG_3669.JPG


Som de flesta redan vet är dessa kraftig nedsatta så jag tog dem och gick mot kassan...
IMG_3670.JPG


Drog fram kortet, slog in koden och fick till mig förvåning betala en totalsumma på...
IMG_3671.JPG


159 riksdaler för båda böckerna? grymt!

Snart är dem slut, så passa på :)

Trevlig fredag på er allesammans!

/Asplund
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Akademibokhandeln i min skithåla till stad är inte i närheten så välsorterad att den skulle innehålla klockböcker, verkar vara ett mycket bra pris!
 

Frosse

Cartier
Har alltid funderat över hur man resonerar när man tar in Longinesbok, inte att det är något fel på longines utan snarare att det är så ofantligt smalt haha, känns som om det hade gått bättre med en om Omega eller Rolex. I min stad står det alltid en ensam Longines på hyllan och övriga klockvöcker lyser med sin frånvaro.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kan någon hjälpa mig att köpa dessa två böcker till REA-pris? Jag bor på landet…. :(
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Slut på de centrala butikerna i stan verkar det som efter rundrigning...

Fanns dock en longinesbok på MSG dock ej på rea....
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Täby hade minst 6 Omega och 8 Longines, köpte mina där. Var dock där på läkarbesök och bor alltså inte där. Därför kan jag inte hjälpa er med köp..
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
image.jpg


Tack för påminnelsen Asplund !
Hade helt glömt att kika på dessa och visst fanns det några ex av varje i lilla Östersund, ping Donkii om du inte redan har dem:)

Så här sitter jag nu med min favoritöl och en förstående flickvän och njuter!
 

isbjörn

Panerai
Köpte båda i Liljeholmen C igår. Snodde den sista Longines men de hade tre Omega kvar vid stängning igår. Ej 50% på rean dock; 159 kr stycket.

y9atygy2.jpg


skickat via mobilen och Tapatalk
 
Topp