• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mühle Glashütte S.A.R

Freflo

Breitling
Hej,

någon som vet vad man kan begära för en dylik klocka. Inköpt 2008, servad 2011 av Mühle. Box och papper finns givetvis. Jag gav 1395 Euro kostar väl 1795 Euro idag.
 

Bilagor

  • Skärmklipp.PNG
    Skärmklipp.PNG
    58.2 KB · Visningar: 208
Hej,

någon som vet vad man kan begära för en dylik klocka. Inköpt 2008, servad 2011 av Mühle. Box och papper finns givetvis. Jag gav 1395 Euro kostar väl 1795 Euro idag.

Svår modell att prissätta samt troligen att sälja, tror tyvärr att priset för att få den såld här på KS måste vara ruggigt lågt, tänker mig runt 5-6k typ....kanske ännu lägre....tyvär
 

john b

Rolex
Jag tror inte heller den säljer jättelätt på KS, med sin egna lite udda design och relativt sett okända varumärke.

7-8 kanske hade jag begärt och testat om jag absolut hade velat sälja på klocksnack.
 

Freflo

Breitling
Nä, jag är benägen att hålla med, det är en relativt okänd klocka i Sverige, tror iofs. att jag kan nöja mig med 6000 kr plus minus ett par hundra! Tack för er input!
 
Topp