• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mårts affärer

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Nu börjar jag nyttja forumet till att göra lite affärer och inte bara flukta. Då kanske det är dags att skaffa en sån här tråd. :)
 

bullen

Cartier
Köpte att läderband av Mr. M8rt och det höll verkligen vad det lovade.
+ även för snabb och trevlig kontakt

mvh
Olle
 

Kawe

Omega
Köpte precis 2st mycket angenäma remmar av denna herre. Trevligt bemötande hela vägen. Rekommenderas varmt. Stort tack :)!
 

Igge

Panerai
Köpte en klocka av M8rt, klockan var enligt beskrivning, smidig affär, lätt att komma överens med och en trevlig bemötande.
Rekommenderas.

/Igge
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Köpt klocka av @mårt. Betalat med Swish, och han har sedan skickat klockan till mig via UPS.
Allt gick felfritt, och jag skulle gärna handla av honom igen.
En Good Guy.
 

SIRdavid

Panerai
Köpt klocka av denne herre! Väldigt uppskattat att få kika på klockan i fråga utan stress innan köpet gjordes någon vecka senare. Väldigt snabb respons i dialogen och flexibel när det kom till själva avslutet.

Som många intygat innan, 100% goodguy som jag säkert kommer träffa på GTGs framöver..
 

Wilmer1894

Breitling
Kom precis ett band på posten som jag köpte från Mårt. Inga konstigheter. Snabb och smidig kommunikation och affär. 100% good guy!
 

GusH

Cartier
2-Faktor
Köpte en klocka i 5k-klassen av Mårt! Perfekt på alla sätt. Fin kontakt, smidig affär och underbar klocka. Rikigt Goodguy! :)
 
Topp