• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

mac

maximuspro

Panerai
2-Faktor
Bytt klocka med mac, trevlig i både skriftlig o muntlig konversarion. Snabba återkopplingar med bra känsla. Kan tänka mig att göra affärer med honom igen. 100% goodguy
 
  • Like
Reactions: mac

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Min kompis köpte en Datejust av @mac som var i strålande skick. Då min kompis är ny på klockor fick mac svara på många frågor, och skötte det på ett väldigt bra sätt så min kompis kunde känna sig trygg i affären. Goodguy!
 
  • Like
Reactions: mac

Cryssarn

Rolex
Köpte en Rolex av Mac. Extremt förstående kille som inte tappade tålamodet när allt inte gick enligt planerna för mig. Paketet var postat inom en timme efter betalning, och det var mycket bra paketerat. 110% goodguy
 
  • Like
Reactions: mac

Floffen

Panerai
Köpt på distans. Inga konstigheter, klockan skickades snabbt och skicket stämde överens med beskrivningen. Goodguy i min bok!
 

dave_joseph

Breitling
Goodguy! Skickade pengar till Mac för en Oysterquartz under söndagen, hade klockan på tisdagen.
Uret enligt beskrivning.
 
  • Like
Reactions: mac

3R1K

Cartier
2-Faktor
Köpte en fin JLC MC idag av @mac, som för övrigt har mycket god klocksmak! Trevligt bemötande och mycket bra diskussioner. Stort tack, 100%GG
 
Topp