• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

mackan_108

SPW

Cartier
Sålt en Datejust ll till Mackan f2f. Trevlig och pålitlig prick. 100% goodguy garanterat!
 

Hightorp

Breitling
Jag har gjort flertalet affärer med mackan, och kan inte mer än varmt rekommendera honom i vår vått och torrt!
100% Good Guy och alltid väldigt serviceminded!
 

Wasabi

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en Rolex DJ41 2018 till honom utan problem. Snabb swish betalning och otrolig trevlig samt snäll, vi satt och pratade en massa klockor ganska länge, fick lite storebrorskänsla av honom hehe! Supertrevlig och 100% good guy <3
 
Senast ändrad:

erow

Patek
2-Faktor
Sålde precis en klocka till @mackan_108 och allt gick smidigt och enkelt.
Då han hade en vän i samma stad som mig så lämnades klockan över f2f till vännen och jag slapp använda posten.
Enligt mig seriös och trevlig, 100% GG!
:)
 

DrPhil

Omega
2-Faktor
Sålde en GMT till mackan_108 F2F. En riktig goodguy som utöver en smidig affär var ruggigt trevlig att surra klockor med! Rekommenderas varmt :)
 

Buck Naked

Breitling
Haft en bytesaffär med Mackan och kan varmt rekommendera honom. Trevlig och pålitlig- kommer säkert att göra affärer igen!!
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
För första gången (för mig) har postnord tabbat sig. Men både jag och @mackan_108 är rätt nöjda att det inte var en dyr förlust.

Brevet skulle innehållt en tub polywatch men som nu ligger i postnords hårda grepp någonstans.

@mackan_108 skickade en på nytt som hittade fram precis som den skulle och vi delade på den försvunna tuben.

Slutet gott allting gott!
Helt klart en Goodguy :)
 
Topp