• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MAEN watches - vad tycker ni?

Yay or Nay

  • yay

    Röster: 3 4.8%
  • nay

    Röster: 60 95.2%

  • Totala väljare
    63
  • Enkät stängd .

David Persson

Breitling
Tjena!
Såg den här klockan på Facebook. Fundera på att köpa. Vad tycker ni?
14141519_1605352896425535_7572748492806786270_n.jpg
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Det var ett fult skrälle till klocka imho, dessutom känns detta som ett av tusen reklaminlägg för "Nya unika klockmärken som helt kastar om klockvärlden" från helt nyregistrerade medlemmar... Om så inte är fallet, köp om du gillar, skit i vad andra tycker.
 
Tjena!
Såg den här klockan på Facebook. Fundera på att köpa. Vad tycker ni?
14141519_1605352896425535_7572748492806786270_n.jpg

Om du vill göra reklam för din produkt så kan det vara en vettig idé att ha en vettig formulering och meningsuppbyggnad som engagerar och väcker nyfikenhet hos läsaren, inte en brinnande vilja att ge sig in i skolpolitiken...


Betydligt bättre skrivet, men det är tydligt att det du söker är bekräftelse, inte åsikter.
 
1. Random svenskt namn = check
2. Inga tidigare inlägg = check

Är redan där lagom troligt. Tar man det ett steg längre så kan man snabbt googla fram att registrerade användaren "David Persson" har samma födelsedag som en av ägarna så när som på två siffror. Något man borde lyckas med om man väljer först sin riktiga födelsedag, kommer på att "Hmm.. Kanske skulle ändra lite iaf" och sedan trycker ett snäpp nedåt på både datum och år.

Så busted! Hej S ;)

(edit: kom på att man inte får outa medlemmar)

Mvh
Sherlock
 
Senast ändrad:

Knekten

Omega
2-Faktor
1. Random svenskt namn = check
2. Inga tidigare inlägg = check

Är redan där lagom troligt. Tar man det ett steg längre så kan man snabbt googla fram att registrerade användaren "David Persson" har samma födelsedag som en av ägarna så när som på två siffror. Något man borde lyckas med om man väljer först sin riktiga födelsedag, kommer på att "Hmm.. Kanske skulle ändra lite iaf" och sedan trycker ett snäpp nedåt på både datum och år.

Så busted! Hej Sebastiaan ;)

Mvh
Sherlock
Och jag som trodde Sherlock Holmes inte fanns på riktigt :sorry:
 

JohnDoe

Rolex
Kickstarterskräp från Kina, nej tack. Sluta spamma oss med detta skit. Tror du på allvar att någon här vill köpa en två dollarsklocka från Ali express.
 
  • Like
Reactions: JLW

Camo00

Patek
Smygreklam är fult!
Fult beteende på KS ger negativa trådar.
Negativa trådar på KS ger negativa sökresultat på Google.
Undvik Maen Watches!
 

papabear

Panerai
2-Faktor
Ful klocka om du frågar mig. Dessutom fult OM det visar sig att du gör reklam genom att låtsas vara intresserad av klockan...
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Maen då, ännu ett företag som tror sig kunna tjäna multum på att prångla billiga kinesgjorda skitklockor via Kickstarter :/
 
  • Like
Reactions: jhm

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Även om man inte gillar klockan så kan man ju ändå hålla lite höjd på inläggen. Kan vi inte vara överens om det?
Det är sannolikt att trådskaparen har väldigt mycket att göra med företaget med tanke på vad som skrivits i tråden, men det har absolut inte bevisats - därav min rakt ställda fråga.
Om trådskaparen nu har något med företaget att göra så kan jag upplysa om att en sådan här taktik aldrig någonsin (vad jag erfarit) fungerat bra.
 
Topp