• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MAEN watches - vad tycker ni?

Yay or Nay

  • yay

    Röster: 3 4.8%
  • nay

    Röster: 60 95.2%

  • Totala väljare
    63
  • Enkät stängd .

INSANE

Panerai
2-Faktor
1. Random svenskt namn = check
2. Inga tidigare inlägg = check

Är redan där lagom troligt. Tar man det ett steg längre så kan man snabbt googla fram att registrerade användaren "David Persson" har samma födelsedag som en av ägarna så när som på två siffror. Något man borde lyckas med om man väljer först sin riktiga födelsedag, kommer på att "Hmm.. Kanske skulle ändra lite iaf" och sedan trycker ett snäpp nedåt på både datum och år.

Så busted! Hej S ;)

(edit: kom på att man inte får outa medlemmar)

Mvh
Sherlock
Du lever upp till ditt användarnamn iallafall ;)
 

Rearden

Cartier
Nu tycker jag ni är onödigt hårda. Schysst blå färg och kul med månfaskomplikationen. Skulle däremot vilja få mer information om hur kvaliten står sig mot andra i samma prisklass...

@David Persson - Om du är delaktig i bolaget så stå för det så kommer du kunna få all möjlig hjälp här. Se hur Knut Gadd gjorde. Men försök inte ge dig på att lura medlemmarna samtidigt som du ber oss om råd...
 
Nu tycker jag ni är onödigt hårda. Schysst blå färg och kul med månfaskomplikationen. Skulle däremot vilja få mer information om hur kvaliten står sig mot andra i samma prisklass...

@David Persson - Om du är delaktig i bolaget så stå för det så kommer du kunna få all möjlig hjälp här. Se hur Knut Gadd gjorde. Men försök inte ge dig på att lura medlemmarna samtidigt som du ber oss om råd...

Håller med dig, men som någon annan sa, går att köpa från kina för 2 dollar.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Är väl inte den fulaste klockan jag sett iaf, vet inte om urverket var så mycket bättre än det på Regal klockan som nämndes i en annan tråd. Men priset på 2500kr känns lite för mycket i min värld...

Ronda movement.
ronda-5030d-quartz-watch-movement.jpg


Regal
image-jpeg.379337
 
Topp