• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Maer

Johled00

Panerai
2-Faktor
Köpt en band till en seiko pogue.

Har letat ett tag efter ett band att alternera med, och Mattias hjälpte mig

100% Good guy
maer.jpg
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Specialbeställde ett armband till en speedmaster.
IMG_0001.JPG


God kommunikation och ett enastående resultat. Flexibel och lösningsorienterad.
Kommer köpa fler när det beger sig.

Good man!
 

Dushane

Breitling
2-Faktor
Beställde ett band till min Rolex Daytona 16518 och det blev helt fantastiskt. Bandet kunde inte bli bättre! Jag är supernöjd och köper gärna fler när det behövs nya :)
IMG_1572.jpg
IMG_1577.jpg
 

Jbilly

Omega
Köpte en Hamilton av @Maer som skulle skickas med post. Allt kom helt enligt Ö.K och klockan var i precis det skick som annonsen utlovat. Kan varmt rekommendera @Maer om ni skall göra affär med honom 100% GG.
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Köpte ett fantastiskt snyggt armband av Mattias och allt funkade hur bra som helst!
Kanonkille att göra affärer med! Snabbt, enkelt, smidigt och trevlig kommunikation! 100% GG såklart! :)
 

opw

Breitling
Köpte ett nytt armband av Mattias till min Seiko SARB065. Supernöjd, snabbt smidigt och 100% GG!
 

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
Köpt en klockrulle av herrn, fantastiskt fint hantverk och kvalité!
GG, trevlig kommunikation och snabb leverans.
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Maer gjorde ett snyggt armband till mig. Han var duktig på att "läsa av" mig så jag fick den stil jag var var ute efter. Mycket nöjd med resultatet och hela processen.
 

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Köpt band av herrn. Trevlig kommunikation, snabb tillverkning/leverans och framför allt är jag nöjd med hantverket. GG!

IMG_6751.JPG
 

Sfbio

Omega
Köpte ett band av Maer , och kan säga att jag är mer än nöjd!
Riktigt schysst band och kommer garanterat köpa fler :)
Snabb leverans till Malta och bra komunikation hela vägen!

5/5 gällande allt!
Rekommenderar denna herre!
100% i min bok
 

Kråksaltarn

Panerai
2-Faktor
Köpt en Squale samt ett läderband av @Maer.

Klockan levererades dagen efter betalning, väl emballerad, och i utlovat skick.

Bandet var faktiskt över förväntan, jättefint hantverk och jag är verkligen toknöjd med det!

Tveklöst en good guy. Gör nu slag i saken, och köp band av honom allihop!
 

Gaffel

Omega
Bytte en Sinn mot Seiko, pengar och läderband med @Maer. Snabb och smidig affär, trevligt bemötande och ett helt fantastiskt läderband! 100% goodguy!
 

Magnusen

Panerai
2-Faktor
Köpt ett canvas band av Maer! Snabb och bra kommunikation, bandet kom efter några dagar inslaget och sedan i ett vadderat kuvert! 100% GG
 

chribba75

Omega
Köpte en klockrulle av Maer, som han tillverkade på beställning. Helt otroligt fint arbete! Proffsig och trevlig säljare, 5+.
 

Ricks

Omega
Utförd klockaffär med Maer FTF.
Supernöjd med vara samt kommunikation i övrigt. Rekomenderas
 

demondave

Rolex
Helt glömt att skriva här. Tämligen klart att Maer är en goodguy vid det här laget, men ändå. Köpte en one off korthållare tillverkad efter mina önskemål. Smidig kommunikation, leverans inom mycket rimlig tid och riktigt fint utfört arbete. Grymt!
 

xjoeyw

Omega
Köpt ett customband av Maer. Riktigt trevligt och proffsigt bemötande trots mina många synpunkter och min okunskap. Kan varmt rekommendera att göra affärer med honom. Kommer beställa mer grejer när det behövs :)
 
Topp