• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Magrette Dualtime

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Magrette Dualtime white 42mm med ett Miyota 9015 tickande inuti. 12mm tunn. 48mm horn till horn. 22mm mellan hornen. Har bara suttit och samlat damm i min klocklåda, tyvärr. Jag har inte noterat några dings eller repor.

Fullset med låda/resebox/papper/kvitto inkl. 15 månader kvar på garantin.

Köpt för 5300 kr. Kvittot säger 5300 - rabatt, men det var en förhandsbeställningskostnad som betalades in tidigare. Säljes för 3300 kr, helst F2F i Stockholm och Swish, eller skickas på köparens bekostnad. Ingen retur då det finns garanti.

Här finns en produktsida med mycket mer info - http://www.magrette.eu/web-store/1000811--dual-time-silver.html - Man kan också notera att den just nu är slutsåld.

Nu låter jag ett gäng foton säga resten:
PIHA2fI.jpg

SHUThct.jpg

6C0WVPG.jpg

TkJrcnY.jpg

QII7rbx.jpg

pKPsvjI.jpg

X9ykAFM.jpg

Reselåda ingår. Plats för en klocka och ett gäng straps/verktyg plus lite annat.
S7LJWIE.jpg

Funkar fint på NATO.
xT5Uwu8.jpg

Lumeshot!
UcUOt0H.jpg
 
Topp