• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Magrette regattare tiki sista pris

Nazzgul

Breitling
Säljer nu min Regattare tiki som är en uppdatering av den tidigare versionen.
Klockan är inköpt från magrette.eu juli 2014 av tidigare säljare. Det enda jag kan upptäcka är små märken från bandbyte på insidan av luggarna. Jag köpte den för cirka ett halvår sedan har inte åsamkat några repor så klockan är i fint skick. Kan vid snabb affär skicka med något roligt läder eller vid intresse kan fler köpas till.

Utöver klockan medföljer:
-2st original läderarmband.
-1st läderarmband från Crown and buckle.
-1st Magrette deployment clasp.
Fakta:
Urverk: Miyota 9015 (hacking, 42 h gångreserv)
Diameter: 44 mm
Wr: 500 m
Safirglas
24 mm lugs
Pris:2500kr inkl. frakt.
Klockan finns f2f i Linköping eller kan skickas.

Returpolicy: Kan returneras inom 24h om klockan ej motsvarar beskrivning, frakt betalas då av köparen.
Ingen retur vid f2f.

b2938b94c49791480a178e48496198be.jpg

a0e6cdecef4bb06e0729749a1015348b.jpg

0378b4488be9170caa90f759770cfa7b.jpg

94eafc18cd826311f7e1f1d7a5aac1d4.jpg
 
Topp