Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Magrette upprop !

Diskussion i 'Diskussion' startad av filthywatch, 28 september 2013.

1. filthywatch
    Trådstartare

filthywatch Bonde

Står i startgroparna till att köpa min första magrette och skulle vilja se hur ni kära forummedlemmar bär eran magrette . Vet inte hur många som har införskaffat sig en men vet i alla fall att det finns ett par st. Så ni som har en får gärna ladda upp en bild som övertygar mig om att jag måste skaffa en.

Kocken gillar detta.
  2. M.L.

M.L. Friends of KS

Från:
    Jorden
    Kör faktiskt på Magrette i dag:)
    Magrette Regattare "Bronze" på mockaband. Trevlig kombo.

filthywatch, Jockinho och jabla gillar detta.
  3. Jockinho

Jockinho Friends of KS

Från:
    Motala
    Tyckte det där var en grym klocka när jag ägde den, lite minus för den lila ar-coatingen på glaset annars hur fin som helst :)

M.L. gillar detta.
  4. M.L.

M.L. Friends of KS

Från:
    Jorden
    Kan inte påstå att jag upplever nåt lila. Hursomhelst håller jag med om att det är en grym klocka. Gillar framför allt den bruna tavlan:)

5. Kson

Kson Friends of KS

Snygg den är! Vad kostar denna klocka?

6. M.L.

M.L. Friends of KS

Från:
    Jorden
    Tackar. Jag vill minnas att priset låg på drygt $400, men sen fick man tillbaka $100 för att den var i mässing i stället för i brons som utannonserat. Jag köpte min begagnad men fick ändå tillbaka pengar från Magrette.

7. filthywatch
    Trådstartare

filthywatch Bonde

Nog för att jag inte räknade med en bildbomb så hade jag väl förväntat mig att mer än 1 skulle passa på och visa sin fina magrette ;)

Mårtenssons ur Brookfield