• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Magrette Vantage i Brons.

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej Alla,

Funderar på att lägga in en order på denna Magrette i brons.

Alltid kul att höra lite åsikter Brun eller Svart, snygg eller skitful ;)

Här kommer lite bilder.

vantage-bronze3.jpg
m1.png
vantage-bronze4.jpg
vantage-bronze5.jpg




Ps. Jag skrev till Magrette och frågade varför han inte lägger sin snygga loggo på rotorn och titta :)

Tack för ordet / Mathias
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Det visar sig att det är olika Lume ?

The black version's hands and dial are applied with C3 SuperLuminova. The brown variant is applied with 'Vintage Radium' colored lume on its hands and markers.

Nu känns ju nästan svart mer intressant, precis när jag bestämt mig för brun :)

vantage-bronze3.jpg
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Svart är mycket snyggare och mer gångbart i mitt tycke. Fler band passar osv. Tycker att man lätt ledsnar på klockor med andra färger än svart på just urtavlan med. Rent designmässigt tycker jag att just den svarta urtavlan är bättre med iom. kontrasterna mellan index, siffror och tavla. Men det är ju som sagt vad jag tycker ;) Oavsett requestar jag en recention/ mycket bilder när den landat!
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Brun! Ägde magrette i mässing med brun tavla, om det är samma bruna nyans kommer du ångra dig om du inte tar den. Helt perfekt, choklad i starkt ljus :)

Det finns tusen klockor med svart tavla på varje bruntavlad;)
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Tack för all kommentarer och svar men det får bli svart..Pga Superluminova C3 som bara den svarta har.
Galet snyggt med sandwich dial och c3, och ännu mer effekt med svart urtavla.

Men innan denna info kom fram hade jag bestämmt mig för brun :) ( Som har Vintage Radium )
 
Topp