• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Makita maskiner

Anthraxabuz

Panerai
Fel rubrik. Ska självklart vara OT.
Ber om ursäkt för det. Mod får gärna ändra.....


Ligger oanvänt.... två smidiga batterimaskiner. .
en slagskruvdragare Makita TD090 och en liten cirkelsåg Makita HS300D, de är så gott som nya. 10,8V 3st 1,3Ah batterier och laddare. Extra klingor kan med följa. Sågen är smidig till gips och lister. Eftersom klingan är så tunn.
Sågen 1999:- på prisjakt och Skruvdragaren 1193:- Tänker mig 1700:- plus frakt.ca 200:-
Nu 1500:- plus frakt

OBS! Detta kit är nu sålt. Tack KS och köparen.
Har även en tigersåg Makita JR3070CT. Lägsta pris på prisjakt 2195:- Grym avverkning och avvibrering!
Tänker mig 1200:- plus frakt ca 200:- kan skicka med lite extra sågblad. ..
Nu 1000:- plus frakt
e9u9eve7.jpg


Swish eller Banköverföring
Kan eventuellt levereras i Göteborg, Helsingborg, Malmö efter överenskommelse.
//Ronnie




Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
 
Topp