• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Man borde ha semester...

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Så här vill jag ha det. Du?
DSC_0013.JPG

Sommarklockan? För min del blev det en Squale.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Vackert väder och glad familj räcker för mig. Och så flyttade vi till hus för 2v sedan, har sina fördelar med trädgård kontra trång balkong. Skönt kunna sitta ute på kvällarna, grilla etc. Motala är en perfekt stad en vacker sommar, nära till bad och allmänt rätt mysig under v.27-32.

Sarb på just nu, i princip varje dag då den passar perfekt även om jag hoppas annan sommarklocka är på ingång :)
image.jpg


Grym squale, ytterst trevlig tavelfärg! :)
 
Senast ändrad:

Landshark

Cartier
Letar fortfarande efter den perfekta sommarklockan 2015. Blir nog denna :D :
image.jpg


Fast semester blir det nog ingen i år heller...

Så forumadministratorn tycker att tråden funkar under diskussion...?
För mig är semestern mer en fråga om... Lifestyle...
(Är själv en utpräglad #B# människa, så jag har semester 3 v + varje fredag och måndag sommaren igenom. Funkar!) :cigar:
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Så forumadministratorn tycker att tråden funkar under diskussion...?
För mig är semestern mer en fråga om... Lifestyle...
(Är själv en utpräglad #B# människa, så jag har semester 3 v + varje fredag och måndag sommaren igenom. Funkar!) :cigar:

Japp. Den ska ligga under diskussion. Som du säkert noterade är vi några i tråden som inte har semester. Överväger att klistra den också. ;)
 
Topp