• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Manolo.se besöker Baselworld 2015

Chagall

Cartier
Whedda, han är väl "bara" skrivit för King?
Eller är det Weinås fast bara under ett alias?

Weinås var där och förmodligen är det han som har skrivit artikeln, eller missuppfattar jag dig?

Det är han som skrivit den! Whedda är hans användarnamn här på KS bara. Han kanske inte vill bli uthängd här kom jag på. Men det är uppenbart om man söker lite! :)
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Whedda som driver manolo och klockbloggen.
Du var snabb på att svara, han min redigering kom inte med, trevligt med en kändis i tråden.

Det är han som skrivit den! Whedda är hans användarnamn här på KS bara. Han kanske inte vill bli uthängd här kom jag på. Men det är uppenbart om man söker lite! :)

Se där, som jag skrev i inlägget över, trevligt med en kändis.

Uppskattar dina artiklar och det är delvis tack vare(min plånbok skulle snarare säga pga) dig som man lägger ned lite för mycket pengar på skor, kläder och klockor. :)
Whedda
 

Chagall

Cartier
Du var snabb på att svara, han min redigering kom inte med, trevligt med en kändis i tråden.



Se där, som jag skrev i inlägget över, trevligt med en kändis.

Uppskattar dina artiklar och det är delvis tack vare(min plånbok skulle snarare säga pga) dig som man lägger ned lite för mycket pengar på skor, kläder och klockor. :)
Whedda

Han var även den som fick mitt intresse för kläder att ta fart på riktigt! Det vill jag tacka för. (och klockor för den delen också)

Men det var lite väl off topic kanske ;)
 

Whedda

Rolex
http://www.kingmagazine.se/artiklar...einas-om-baselworld-2015-en-orgie-i-klockporr
King var där med. Satan så snygg den nya speedyn är!

Senaste nummret var fö. Klockspecial. Inte hunnit läsa än dock


Jag har bevakat mässan för bägge titlarna då de ägs av samma förlag där jag delar min tjänst.

Senaste numrets Klockspecial är från SIHH i Genève tidigare i år men självklart kommer det även komma en Baselspecial i tidningen innan sommaren.
 
Topp