Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Marathon GSAR - Såld!

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Edin, 7 april 2015.

1. Edin
    Trådstartare

Edin Borgare

Från:
    Midsomer Wreath
    Jag har en Marathon GSAR till salu då den tyvärr inte får någon handledstid. Den tickar och går som sig bör men är ej servad eller trycktestad sedan jag köpte den ny 2009. Senast den såg vatten var tidigare idag då den fick sig ett bad och jag kan således garantera att den klarar av diskho-badande. Innan dess var den med och åkte vattenskidor i somras och överlevde även detta bättre än dess bärare...

Skicket är bra men den är inte i nyskick. Det finns ett märke på vridringen klockan 5 som jag försökt fota. Som även synes på bilderna finns det en del harilines men inget som man direkt lägger märket till med egna ögon. Jag är som ni säkert kan se av bilderna nedan INTE någon mästare bakom kameran och ber om ursäkt för detta redan nu.

Allt på bilderna följer med vid köp och det är då följande:
    Klocka:
    Marathon GSAR Modell: WW194006
    Original box/ask
    Original gummiarmband (luktar vanilj)
    Ett orange Zulu-armand
    Ett Svart Nato-armband
    Ett Hirsh Carbon med vita sömmar
    Ett bandverktyg

Allt är som sagt använt men i bra skick. Hirsh-bandet är det som är mest använt.

Priset jag tänkt mig är 3.800:-
    Tycker du det låter billigt så skrik till. Är det dyrt så kom med ett vettigt bud. Jag är inte omöjlig sålänge man är trevlig som alla här på Klocksnack är.

F2F premieras men jag kan skicka klockan mot full betalning.

Ingen rätt till retur vid F2F i Stockholm.
    24 timmars rätt till retur då klockan postas förutsatt den kommer i retur i samma skick som den skickades i.

Mvh.
    Fredrik Edin

Edit:
    Tack alla för visat intresse. Klockan är nu såld och påväg till dess nya ägare i Göteborg.

Sjöö Sandström Royal Straps