• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Marc Quinn-moddad milgauss, najs eller bajs?

Kakob

Cartier
En budgetvariant är att köpa sig en vanlig mille med vit urtavla, skruva upp kronan, slänga den i vatten med röd karamellfärg och vänta en stund, då borde den väl se ungefär likadan ut?

Edit: möjligen med viss förlust av funktion...
 

Sond

Patek
Jag brukar tycka sådant här är larv för de som har för mycket pengar(vet någon vad den kostar om den går att köpa?).

Men denna var inte helt fel. Karta och klocka hör ihop. Man påminns också om att Europa inte är världens centrum. Ni vet att kartor ser olika ut i världen va? Om man trycker upp en kartbild på en affisch där jorden blir tre delar så är Europa bara mittenbilden just i Europa. I USA är mittenbilden... Tada... USA. Och i Asien..?

Dessutom passar blixten här.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Första jag tänker på är en blodig tampong, ursäkta språket! Och för det andra är att ta mitt...

gun-to-head.jpg
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Helt ok om man jämför med ursprungliga modeller, vilka jag inte är något större fan av.

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 
Vedervärdigt. Detta är en styggelse och en skymf med oanade proportioner. Fruktansvärd klocka som får mig att få huvudvärk, yrsel, illamående och avsaknad av livslust.
 

Laurentius

Cartier
På 90-talet kunde man beställa en shot som kallades aphjärna, den var inte helt olik den här våldtäkten på ännu en Milgauss:bored:
 

Pope

Cartier
Skitsnygg säger jag! Drömklockan för mig. Underbart med blasket som rinner i tavlan. Såå jävla mycket bättre än originalet. Wow! Bästa mod jag nånsin sett. Blir alldeles varm i hjärtat av att se på bilden. Ska genast dra på mig en skatteskuld för att kunna köpa.
Tack! Tack gode Gud för att jag slapp gå genom livet utan att få se detta Guds underverk.


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Whedda

Rolex

Whedda

Rolex
Gillar lite grejjen med att det är ett totalt övergrepp ändå, på något skumt sätt...

Inga problem med att göra övergrepp på klockor men varför köpa en Rolex när man kan bygga en funktionell MKII eller annat mikroklockmakeri när man ändå skall "skoja till det". Är ju inget fel på deras kvalitet och de har ju mer eller mindre kopierat boetten...
 
Topp