• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Marinemaster-tråden

Geparden

Audemars
Såg din post på insta, Tuna + MM300 är en grymt dynamisk och trevlig duo :) är det Sbbn015 va? Upplevs dem tunga med länk monterat? Funderar på en Strapcode endmill till min.
Blåburken blir fin på länk, kör på det.
Jag lånade orglänk från SBBN015
IMG_3440.jpg
 

Bazsy

Cartier
Var kan man beställa original spring bars till mm300 eller något som är lika bra kanske? Har fått för mig att köpa några extra för NATOs till sommaren.
 

DrDre

Patek
Gött med brasa och Marinemastern. Fantastisk klocka men det faktum att det står "SEIKO" på det gör att den inte imponerar på omgivningen vilket man ibland vill göra. Lär dyka upp på köp/sälj inom kort.
IMG_5790.JPG

Det var väldigt ärligt. Många säger tvärtom, men tänker kanske/nog/förmodligen ändå som du.
 

Paahl

Omega
2-Faktor
Fick hem ett Crafter Blue för ca två veckor sedan och jag kunde inte va mer nöjd. Har aldrig blivit riktigt vän med originallänken, den må va snygg, men klockan sitter inte 100 på min handled. Originalgummit har en skön retrokänsla, men trots att det har blivit kokat så är det ganska styvt.
Crafter Blue-gummit sitter som ett smäck och gifter sig perfekt med klockan. Kan varmt rekommendera om någon går i köptankar.
IMG_4862.JPG
IMG_4863.JPG
 

Chumba

Rolex
Fick hem ett Crafter Blue för ca två veckor sedan och jag kunde inte va mer nöjd. Har aldrig blivit riktigt vän med originallänken, den må va snygg, men klockan sitter inte 100 på min handled. Originalgummit har en skön retrokänsla, men trots att det har blivit kokat så är det ganska styvt.
Crafter Blue-gummit sitter som ett smäck och gifter sig perfekt med klockan. Kan varmt rekommendera om någon går i köptankar.
IMG_4862.JPG
IMG_4863.JPG
Kul att höra att det känns bra. Det ser jävligt snyggt ut:). Beställde ett för drygt en vecka sen så väntar med spänning. Hur lång tid tog det att få hem det?
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Fick hem ett Crafter Blue för ca två veckor sedan och jag kunde inte va mer nöjd. Har aldrig blivit riktigt vän med originallänken, den må va snygg, men klockan sitter inte 100 på min handled. Originalgummit har en skön retrokänsla, men trots att det har blivit kokat så är det ganska styvt.
Crafter Blue-gummit sitter som ett smäck och gifter sig perfekt med klockan. Kan varmt rekommendera om någon går i köptankar.
IMG_4862.JPG
IMG_4863.JPG
Ser grymt ut :cigar:
 
Topp