• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Martin Lovasz

Calle med C

Panerai
Martin servade min Certina DS och jag köpte dessutom ett Certina-spänne av honom. En mycket trevlig och duktig person. Mycket mer GG än så blir det inte!
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Fick hjälp av Martin att väcka liv i min gamla Certina Ds-2 med en service och reparation. Otroligt nöjd med resultatet! Från första kontakten tills klockan var klar möttes jag av ett mycket trevligt, proffsigt och seriöst bemötande. En solkar good-guy som har mina varmaste rekommendationer. Tack! :)
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Åter fått hjälp av Martin med genomgång av en klocka
Superb service och bra med uppdateringar kring vad som händer :)
 
B

Banankontakt

Guest
Köpte ett urverk av Martin för att få tag på en viss reservdel. Inga konstigheter, helt klart good guy.
 

BoEtt

Rolex
Jag vill nog beskriva Martin som mer än en Goodguy, i mina ögon är han GOD guy! :oldman:
Förutom att han hjälpt mig med ett gäng prylar så svarar han alltid på div obskyra noobfrågor!
Tack som f... Martin!! :D
 

Calle med C

Panerai
Martin servade en klocka till till mig och jag är som vanligt mer än nöjd. Utöver det fick jag en del information om både klockan och annat smått och gått.
Han håller en uppdaterad och lär ut massa matnyttig information. Trots att han är en "amatör" slår han de flesta "riktiga" urmakare på fingrarna ordentligt när det kommer till kundservice. En GG i den rätta bemärkelsen!
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Ännu en service gjord hos Martin, blev lite problem med visarna under transporten tillbaks från service, något Martin direkt erbjöd sig åtgärda utan extra kostnad. Skulle inte tveka att låta honom serva igen! :)
 

ittam

Audemars
Martin är en fantastiskt hjälpsam "gubbe"! Han letade igenom sina gömmor då jag behövde hjälp med delar till ett gammalt vintageur. Och snabbt gick det också!! Tack Martin för hjälpen. Har bara positivt att säga om Martin. 100% Goodguy
 

Lazidge

Breitling
Martin servade och lagade min Certina Argonaut 220. Trevlig och bra att ha och göra med. Skulle utan tvekan låta honom pilla på någon av mina klockor igen. Goodguy så det smäller om det.
 

Matte78

Omega
Fått hjälp av Martin Lovasz med en klocka. Supervänlig och mycket hjälpsam. Trevlig och bra kommunikation. Verkligen goodguy!!!
 
Topp