Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Martin Lovasz

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av Martin Lovasz, 12 juli 2016.

1. Martin Lovasz
    Trådstartare

Martin Lovasz Borgare

Från:
    Göteborg
    Här är det bara att säga vad ni tycker om att ha att göra med mig.

2. Calle med C

Calle med C Stadsbo

Från:
    Eken
    Martin servade min Certina DS och jag köpte dessutom ett Certina-spänne av honom. En mycket trevlig och duktig person. Mycket mer GG än så blir det inte!

3. Chami

Chami Friends of KS

Fått superb hjälp med service av Martin
    Även uppdateringar vad som händer så man lär sig ju lite med :)

4. McNulty

McNulty Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Fick hjälp av Martin att väcka liv i min gamla Certina Ds-2 med en service och reparation. Otroligt nöjd med resultatet! Från första kontakten tills klockan var klar möttes jag av ett mycket trevligt, proffsigt och seriöst bemötande. En solkar good-guy som har mina varmaste rekommendationer. Tack! :)

5. Chami

Chami Friends of KS

Åter fått hjälp av Martin med genomgång av en klocka
    Superb service och bra med uppdateringar kring vad som händer :)

6. Banankontakt

Banankontakt Stadsbo

Köpte ett urverk av Martin för att få tag på en viss reservdel. Inga konstigheter, helt klart good guy.

7. BoEtt

BoEtt Borgare

Från:
    Örebro
    Jag vill nog beskriva Martin som mer än en Goodguy, i mina ögon är han GOD guy! :oldman:
    Förutom att han hjälpt mig med ett gäng prylar så svarar han alltid på div obskyra noobfrågor!
    Tack som f... Martin!! :D

Martin Lovasz gillar detta.
  8. Calle med C

Calle med C Stadsbo

Från:
    Eken
    Martin servade en klocka till till mig och jag är som vanligt mer än nöjd. Utöver det fick jag en del information om både klockan och annat smått och gått.
    Han håller en uppdaterad och lär ut massa matnyttig information. Trots att han är en "amatör" slår han de flesta "riktiga" urmakare på fingrarna ordentligt när det kommer till kundservice. En GG i den rätta bemärkelsen!

9. grodslukarenx

grodslukarenx Borgare

Från:
    Höllviken, Skåne
    Martin servade en klocka åt mig, super nöjd! GG till 100%!