• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Maruice Lacroix Pontos Chronographe PVD PRISSÄNKT 15/7

JohnFors

Omega
Hej,

Klockan är uttagen 2009, jag själv köpte den för lite mindre än 1 år sedan från uretvintage. Vad jag vet har ingen service gjorts på den men när jag köpte den var den genomgången och testad. Allt fungerar som det ska kronografen nollställer ordentligt, datumet skiftar och den håller tiden (har inte gjort någon mätning) Utvändigt är klockan i bra skick inga repor och PVDt verkar inte blivit slitet alls.

Mer info http://www.uret.se/maurice-lacroix-pontos-steel-pvd-black-dial-p-8635.html

Då klockan är 6 år gammal och förmodligen borde servas snart och jag själv känner att jag hellre säljer den och lägger pengarna på något annat så blir prissättningen lite svår men nypris är iaf 30' och jag skulle vilja ha iaf 14' NYTT PRIS 12000 men kan släppa den billigare vid en snabb affär.

Komplett med box och cert

SWISH går utmärkt, kan skicka med värdefrakt. Byten funkar också tveka inte att fråga.

Tack KS för annonsplats
20150705_101722.jpg
20150705_101759.jpg
20150705_101805.jpg
20150705_101824.jpg
20150705_101944.jpg
 
Senast ändrad:
Topp