• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Matchar ni också klockan efter bilen?

SalvadorDali

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Hej!

Jag är relativt ny på forumet men det är riktigt kul att se att det finns fler klocktokiga där ute!
Nu kanske ni tycker att jag är ur(!)tramsig men har ni också klockor som ni matchar med eran bil?

T.e.x. Denna Seiko SKX031 har modifierats lite lätt för att passa med färgerna i min bil:

on2q7Y2.jpg


2v5ps8P.jpg



Och min Hydroconquest passar ju bra på sommaren när man kör med handen utanför rutan :cool:

VB20qNz.jpg


Så, visa hur ni bäst matchar klocka/bil!
 

Oyster

Omega
Hej!

Jag är relativt ny på forumet men det är riktigt kul att se att det finns fler klocktokiga där ute!
Nu kanske ni tycker att jag är ur(!)tramsig men har ni också klockor som ni matchar med eran bil?

T.e.x. Denna Seiko SKX031 har modifierats lite lätt för att passa med färgerna i min bil:

on2q7Y2.jpg


2v5ps8P.jpg



Och min Hydroconquest passar ju bra på sommaren när man kör med handen utanför rutan :cool:

VB20qNz.jpg


Så, visa hur ni bäst matchar klocka/bil!


Mycket fint, mycket fint! Är det en FN2 du har?
 
Topp