Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Material i Omega klockor

Diskussion i 'Hemslöjd, modd och fix' startad av rogart-63, 7 december 2014.

1. rogart-63
    Trådstartare

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Vad är det för material i en omega verk . Lite modd på gång . Fy skäms säger men det skiter jag i . Min klocka kommer inte säljas till någon annan . Jag har en omega brygga i verket som är rose gold .Men vill ha den i stål . Kan jag bara polera bort eloxeringen eller vad det är och polera upp den . Kommer den att rosta då .Eller är det stainless steel ? Projektet får ni se så småningom kanske .

2. eriksson850

eriksson850 Friends of KS

Från:
    烏普薩拉
    rogart-63 gillar detta.
  3. McGyver

McGyver Biskop

Från:
    Lund
    Förnickla istället?

rogart-63 och eriksson850 gillar detta.
  4. Camo00

Camo00 Friends of KS

Från:
    Malmö
    Självklart! Bara att bygga en förnicklare av en Blå Mocca-burk och lite fetvadd, och sen fylla på med nickel från skåpet... :bookworm:

rogart-63 gillar detta.
  5. McGyver

McGyver Biskop

Från:
    Lund

-Du har gjort detta innan hör jag! :)

Hemmarecept!

rogart-63 gillar detta.
  6. rogart-63
    Trådstartare

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Kanske det . Jag har fått veta var det är för material i Omega bryggan iallafall .Tackar . Lägger det nog på hyllan så länge . Framtidsprojekt förmodligen .

7. Camo00

Camo00 Friends of KS

Från:
    Malmö
    Haha, inte såå långt borta... :)