Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Maurice Lacroix pontos NY Prisdump!

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av emilarne, 18 oktober 2014.

1. emilarne
    Trådstartare

emilarne Borgare

Hej!

Dumpar bort denna då den aldrig används och kanske någon annan känner mer för den :)

OBS!! den manuella uppvridningen fungerar ej. i övrigt fungerar den som den ska. PGA detta slumpas den för 3000:-

Har testat denna ett tag efter som jag aldrig ägt en rektangulär dinka förut och kommit fram till att jag gillar runda.. :eek:

Vi snackar om en trevlig bekantskap med ett riktigt trevligt viklås, härlig krona och för priset en riktigt bra finish. Dessutom tror jag att det är det mest dekorerade SW200-1 verk jag någonsin sett :cigar:

Data:
    Type Mens Watch
    Case Steel
    Dial Black
    Strap Croco
    Clasp Folding Clasp
    Diameter 39,50 mm
    Height 13,90 mm
    Glass Sapphire Glass
    Waterproof 50 m
    Movement Automatic
    Caliber ML 115
    Number of stones 26
    Power reserve 38 h
    Vibration 28.800 /h
    Skicket betygsätter jag till 9,5 av 10 då det ända jag kan se är några smårrepor som man verkligen får leta efter. Klockan är i väldigt gott skick då den är köpt 9:e Januari 2014. (över ett års garanti kvar mao)
    Pris tänker jag 7500:- 6000:- NU 3000:-! kan diskuteras, eventuell frakt betalas av köparen. Den säljes i första hand men om du har en SMP electric blue, SMP 2254 eller speedmaster kan ett byte vara intressant med pengar från min sida.
    Full retur vid distansköp i 24 timmer efter mottagande om varan skulle vara oäkta eller om klockan skiljer sig mot det beskrivna. Vid 2f2 gäller ingen retur/ångerrätt.
    IMG_3350.JPG
    IMG_3357.JPG
    IMG_3380.JPG
    IMG_3359.JPG
    IMG_3361.JPG
    IMG_3366.JPG
    IMG_3370.JPG
    IMG_3375.JPG
    IMG_3379.JPG
    IMG_3391.JPG IMG_3396.JPG

Senast ändrad: 15 juni 2015
    raden mas, Freddie L, Bassman och 6 andra gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps