• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Maurice Lacroix Pontos S

m_s

Patek
2-Faktor
Hjälper min svåger Robinwatch (med nyreggat konto på KS) att lägga upp denna annons. Han har utlovat ett mer aktivt deltagade på forumet i utbyte, klockrent!

Till salu en Maurice Lacroix Pontos S (ref PT6008-SS002-330-001).

Pontos S lanserades i Basel förra året. Exemplaret köptes när klockan kom ut i handeln och är därför bara ett år gammal. 43mm, vattentät till 200m och drivs av ett modifierat Valjoux 7750.

Säljs komplett med box och allt. Levereras med två armband: stållänk (OBS: oanvänt) samt det svarta natoarmband som följer med.

Klockan är i mycket fint skick då den använts varsamt och främst på jobbet, och som sagt – helt oanvänd stållänk. (Detalj: datum ställs om kl 03.20. Kontrollerat och enkelt åtgärdat hos urmakare vid behov).

Pris 19 500 kr

Kontakta mig via PM alt e-post "robin at relate punkt se"









 
Tack för det! Kör alltså PM direkt till mig så slipper Micke agera mellanhand. Sen ska jag förstås se till att snabbt komma upp i 20 inlägg så att jag kan agera för egen maskin.

Klockan säljs för övrigt bara pga att omväxling förnöjer. Den är kanon och ett spännande bidrag till dykarklockorna från Maurice Lacroix.
 
Topp