• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Maurice Lacroix

potus

Breitling
Hej,

är ny på forumet, men har lurkat ett tag. Tänkte kolla vad den forumet tycker om Maurice Lacroix? Jag kommer att lägga ut en ny Masterpiece Double Retrograde som jag precis har fått hem inom kort, men tänkte kolla vad folk har för erfarenhet och tankar om märket?
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Välkommen!

ML gör mycket fina klockor enligt mig, har själv haft en förr ett par år sen och den var trevlig.. Synd bara att det är så in i helvete dåligt andrahands värde bara.. Går ju inte köpa då de är både svårsålda och tappar 1000-lappar när man bara tittar på den!

/Asplund
 

potus

Breitling
Tycker också att de gör riktigt trevliga dinkor! Framför allt Masterpiece-serien är klart underskattad tycker jag! Jag har ju som sagt en ny liggande som jag tänkte dela med mig av på köp och sälj, så jag hoppas att den inte blir riktigt lika svårsåld som du beskriver! :)
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Pontos serien har också några fina dinkor.. Jag tror det blir svårt men lycka till med försäljningen!
 
Topp