Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Maurice laveoix

Diskussion i 'Diskussion' startad av Martin1977, 16 augusti 2013.

1. Martin1977
    Trådstartare

Martin1977 Torpare

Från:
    Lidingö
    Hej

Hyfsat ny på forumet och även i klockvärlden, inte varit inne här på länge då jag har haft fullt upp med begravning av min far och snart en son på väg

Nu till min fråga

Har bestämt mig för att köpa en "riktig" klocka eftersom jag ärvt en liten sudd av farsan

Kom över denna av en händelse och började då undra hur kvalitén är på ML och även varför priset på just denna är nedsatt med 60 %

http://www.uret.se/maurice-lacroix-mast ... -2669.html

Sen tar jag för övrigt emot tips på andra nybörjarklockor i prisklassen 0-40 k, även begagnat går bra

Ska fortsätta att läsa på om klockor så jag känner att jag har lite mer kött på benen tills det är dags att slå till, sonen är ju planerad att dyka upp i december så jag har ju ett litet tag till på mig

Tack för ordet och för en bra sida

Mvh

Martin

2. För 40k så skulle jag försöka få en nyare keramisk Rolex...

3. Chrisse

Chrisse The King of Jesters

Från:
    Göteborg
    Antingen gör du som de flesta andra och köper en Rolex.
    Eller så läser du på några månader och köper någonting som tilltalar dig på riktigt.

Är det fortfarande Rolex så är det ju det DU vill ha och inte någon annans beslut

Men eftersom du frågar, så är mitt tips läs på och köp något utan för stort värdetapp, för högst sannolikt kommer du vilja byta hyfsat snart.

Denke gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield