• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Maurice laveoix

Hej

Hyfsat ny på forumet och även i klockvärlden, inte varit inne här på länge då jag har haft fullt upp med begravning av min far och snart en son på väg

Nu till min fråga

Har bestämt mig för att köpa en "riktig" klocka eftersom jag ärvt en liten sudd av farsan

Kom över denna av en händelse och började då undra hur kvalitén är på ML och även varför priset på just denna är nedsatt med 60 %

http://www.uret.se/maurice-lacroix-mast ... -2669.html

Sen tar jag för övrigt emot tips på andra nybörjarklockor i prisklassen 0-40 k, även begagnat går bra

Ska fortsätta att läsa på om klockor så jag känner att jag har lite mer kött på benen tills det är dags att slå till, sonen är ju planerad att dyka upp i december så jag har ju ett litet tag till på mig

Tack för ordet och för en bra sida

Mvh

Martin
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Antingen gör du som de flesta andra och köper en Rolex.
Eller så läser du på några månader och köper någonting som tilltalar dig på riktigt.

Är det fortfarande Rolex så är det ju det DU vill ha och inte någon annans beslut

Men eftersom du frågar, så är mitt tips läs på och köp något utan för stort värdetapp, för högst sannolikt kommer du vilja byta hyfsat snart.
 
Topp