• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

maxmol

Gummo

Joker
2-Faktor
Bytt klocka och pengar utan några som helst problem. Ordentlig genomgång av klocka och medföljande papper samt rask betalning av överenskommen mellanskillnad. Fick dessutom en lektion i byte av insert. Trevlig, rak och snabb i kommunikationen. Good guy!
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Sålt till Maxmol, blixtsnabb på swishknappen och klockren kommunikation.

Hoppas på fler affärer i framtiden, stort tack! //
 

PeterLu

Omega
2-Faktor
Hade idag förmånen att få göra en affär med Maxmol. Vi träffades vid två tillfällen (jag vill gärna klura lite innan jag slår till) och Maxmol hade mycket bra och tydlig kommunikation. Enkel att komma överens med och klockan han visade motsvarade väl beskrivningen. I kväll blev det affär och det var en mycket trevligt möte. Är supernöjd med min "nya" GMT 1675.

/Peter
 

alex_c

Cartier
2-Faktor
Träffade maxmol för f2f-affär i Sthlm. En riktgt trevlig man jag gärna gör affärer med igen. Gick smidigt och helt problemfritt.
 

Finne

Omega
Rekommenderas starkt!
Sålde min Sub till maxmol
Snabb betalning, bra kommunikation hela vägen, kunde inte blivit bättre.
 

NDJD

Cartier
2-Faktor
Sålde en Seiko och allt gick toppen.
Snabb betalning och förtroendeingivande.

Definitivt en goodguy!
 

Admm

KS Explorers Club
Hjälpte en vän köpa en Heuer av @maxmol. Det hela gick mycket smidigt och allt var som beskrivet! 100% GG jag gärna gör affär med igen! :)
 
Topp