• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Maxwatches.eu

erlpes

Omega
Nopp. Men jag är rätt nyfiken själ då jag precis hittat en trevlig klocka hos honom via chrono som jag vart sugen på. Gjorde du en affär till sist Aleks? Någon annan?
 

Wesslan

Cartier
2-Faktor
Fidde80 verkar ha köpt 2 klockor där ser jag efter en sökning. För han verkar det gått fint vad jag kan läsa mig till.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

erlpes

Omega
Ok. Tack för info. Hittat en fin Lady Datejust jag tänkte köpa i present. Kanske läge att slå till alltså. /rep
 

007

Cartier
Ganska inaktuellt just nu men kan kanske hjälpa någon längre fram!?
Jag har gjort två st affärer nyligen. En rent köp och en byteshandel.
Jag har bara positivt att säga! Snabb konversation via mejl, korrekt beskrivning och snabb leverans!
Skulle gärna göra affärer igen!
 

Poppe

Cartier
Lite sent ute, men jag köpte min exp2 av Max för lite mer än ett år sedan. Det fungerade hur bra som helst, snabb kontakt på mina frågor och hur trevlig som helst när jag pratade med han i telefon. Rekommenderar
 

Daniel1978

Panerai
2-Faktor
Har också handlat av Max, en Seamaster 300m för ett par år sedan. Affären gick smidigt och snabbt med bra mailkontakt. Det enda jag var lite besviken över var skicket på klockan som var sämre än beskrivning och vad som sågs på bilder.
 

Fadershan

Patek
Har också handlat av Max, en Seamaster 300m för ett par år sedan. Affären gick smidigt och snabbt med bra mailkontakt. Det enda jag var lite besviken över var skicket på klockan som var sämre än beskrivning och vad som sågs på bilder.
Jag beställde som sagt och måste också tyvärr meddela att skicket på klockan ej var som förväntat eller beskrivet. Vi förhandlar just nu om en lösning och han verkar ändå tillmötesgående och inte omöjlig. Trevlig.
 

Daniel1978

Panerai
2-Faktor
Jag beställde som sagt och måste också tyvärr meddela att skicket på klockan ej var som förväntat eller beskrivet. Vi förhandlar just nu om en lösning och han verkar ändå tillmötesgående och inte omöjlig. Trevlig.
Hoppas det löser sig, själv orkade jag faktiskt inte ta tag i det, så jag får väl skylla mig själv. Klockan är för övrigt såld vidare förra året också.

Skriv gärna en rad igen hur ni löste allt.
 

Rondo

Breitling
Har precis beställt en seamaster från Max. Hoppas klockan är i det skick han beskriver. Annars fick jag göra retur hur eller hur!
 

Fadershan

Patek
Jag beställde som sagt och måste också tyvärr meddela att skicket på klockan ej var som förväntat eller beskrivet. Vi förhandlar just nu om en lösning och han verkar ändå tillmötesgående och inte omöjlig. Trevlig.
Hoppas det löser sig, själv orkade jag faktiskt inte ta tag i det, så jag får väl skylla mig själv. Klockan är för övrigt såld vidare förra året också.

Skriv gärna en rad igen hur ni löste allt.
Liiite sent men ändå. Rondo ovan bumpade tråden för mig :) Jag returnerade klockan som ej var som beskrivet. Inga konstigheter med retur och återbetalning. Lite onödigt och tråkigt men inte mer än så!
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Även jag har handlat av Maxwatches. Trevlig och snabb kontakt. Klockan, en Tudor Heritage Chrono i förväntat skick.
 
Topp