• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

mchamoun

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Köpte en MM300 f2f av denna trevlige herre. Mycket trevlig och smidig affär ifrån första pm till avslutad affär. Kan starkt rekommendera affär med mchamoun.

Mvh
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpte en Grand Seiko av @mchamoun F2F. Var extremt ärlig med skicket på produkten, väldigt mån om att jag som köpare var medveten om vad som erbjöds. Utöver klockan (precis som beskriven) fick man även en trevlig pratstund på köpet. Snabb kommunikation, rekommenderas varmt!
 

nenolas73

Breitling
Köpte en 1971 King Seiko 5626-7000 av mchamoun. Lite oväntat srtul åt oss båda som löste sig superbt och snabbt. Absolut en 110% goodguy som kan rekommenderas!
 

Oskarlido

Breitling
Köpte en King Seiko 4502-7001 av mchamoun, snabb och smidig affär, flexibel och mycket trevlig att ha att göra med. Tveklöst en goodguy.
 

Geparden

Audemars
Köpte ju en länk av mchamoun. Gick alldeles galant, produkt ärligt beskriven och mycket smidig att ha att göra med. Toppensäljare!
 

Tassoli

Omega
Jag hade nöjet att göra affär med denna genomärliga kille som såg till att jag 14 timmar efter kontakt hade klockdelen i handen.. alltså snabb, snäll och kunnig. GG!
 

KXII

Cartier
Köpte lifestyle av mchamoun. Riktigt trevlig, som t.o.m hade "vägarna" förbi för leverans. Han höll sig även till myndigheternas 2m-rekommendation så en självklar GG, till och med Tegnell är nöjd! Summa summarum, 100% GG.
 

MAK

Friends of KS
Köpt lifestyle av @mchamoun per ”postorder”. Bra beskrivning, kommunikation och bra paketerat. Nöjd!
GG! Som jag gärna handlar med fler gånger.
 
Topp