Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

mchamoun

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av mchamoun, 2 mars 2016.

1. mchamoun
    Trådstartare

mchamoun Bonde

Har du gjort klockaffärer med mig så skriv lämna gärna en kommentar!
    2016 - 03 - 02

2. yepsson

yepsson Friends of KS

Från:
    Göteborg
    Köpte en MM300 f2f av denna trevlige herre. Mycket trevlig och smidig affär ifrån första pm till avslutad affär. Kan starkt rekommendera affär med mchamoun.

Mvh

3. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Köpte ett rakans fint Hirsch band av mchamoun. Allt gick supersmidigt och snabbt . Goodguy i min bok.

4. Marquise

Marquise Bonde

Från:
    Moderlandet
    Sålde lite OT-pryls till Mchamoun, trevlig prick som betalade snabbt.

5. thompson

thompson Friends of KS

Från:
    Karlstad
    Har köpt OT av mchamoun, snabb och smidig affär.
    100% Goodguy enligt mig.

mchamoun gillar detta.
  6. 903lew

903lew Stadsbo

Köpte en Grand Seiko av @mchamoun F2F. Var extremt ärlig med skicket på produkten, väldigt mån om att jag som köpare var medveten om vad som erbjöds. Utöver klockan (precis som beskriven) fick man även en trevlig pratstund på köpet. Snabb kommunikation, rekommenderas varmt!