• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

McNulty

Tobbe

Omega
Köpte tre tygband av McNulty. Smidig affär där banden dök upp i brevlådan snabbt och var i beskrivet skick. Tummen upp!
 

alexndr

Rolex
2-Faktor
Köpte en Orient av McNulty i tunnelbanan på väg hem. Killen är precis lika trevlig som i TV- serien om inte bättre. 100% good guy.
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Köpte en Glycine Combat Sub av mannen i fråga nu i veckan.
Jag var skitjobbig, bad om krångliga extrabilder och var velig och eländig.
Han var trevlig att prata med och tillmötesgående under hela affären, när jag väl bestämde mig så fick jag klockan dagen efter, väl packad, rengjord och i bättre skick än utlovat. En present fick jag också.

100% good guy!
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Lurade på stackars Jack den gula grisen.
Trots sin något naiva approach så var han både trevlig och betalningsvillig! :D
Goodguy såklart!
 

Aerospace

Panerai
2-Faktor
Sålde ett gubbflex till @McNulty!. Han är jättetrevlig och lätt att ha och göra med, verkligen en 100% Goodguy som får mina bästa rekommendationer!:)
(Han blev också den första att ge mig ett betyg i min ref-tråd och det tackar jag så mkt för!:D)
Tack för affären!
MVH Olof
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Köpt, tror paketet skickades 30min efter betalning. Bra paketerat med och allt enligt beskrivning, gör gärna fler affärer i framtiden :)
 
Köpte en Seiko SKX av @McNulty f2f, i bättre skick än utlovat och han var sjukt trevlig. Inget negativt över huvudtaget med varken klockan eller affären. 100% Good guy
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt en kanonfin S&S Orc av @McNulty. Böttre skick har aldrig skådats och heller inte packningen som var mkt bra. En synnerligen trevlig affär med seriöse McNulty som jag varmt kan rekommendera. Tvekar inte att göra affär igen :)
 

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
Köpt en klocka av @McNulty och ser nu att postnord skött sitt över natten.
All heder till @McNulty som efter önskemål gjorde en blixtsnabb insats och fick iväg paketet igår em.
Har inte sett klockan än men känner mig så säker att jag säger GOOD GUY! :)
 
Topp