• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Med mitt tusende inlägg..

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
..vill jag passa på att tacka er!

Jag har inte haft världens roligaste år privat, mycket studier och lite relationer har lett till en ganska tråkig vardag som brutits upp av vänner och KS. Inte sällan är de två sammanbundna. Jag har lärt mig en massa om vintage och om nytt, fått se och lattja med hur mycket kul som helst, och fått träffa riktigt roliga människor.

Nu på senare tid har jag försökt bidra med att arrangera årets secret santa så jag tycker den kamratskap som är uthamrad här är värd att bevara, och då måste jag också dra mitt strå till stacken :) Jag har större planer för ett bidrag till BCF för 2016, men nu sätter jag in en hundralapp som kompensation för de klockköp jag gjort i år.

Återigen; tack för att ni lyst upp min vardag, och speciellt tack till alla forumägare som gör detta forum möjligt!

// Adam
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Grattis till 1k! Snyggt jobbat med secret santa dessutom trots att jag missade det, får bli nästa år.
Vad är det för klocka som är på ingång!? :D
 
Topp