• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Meertz World Of Time - bra eller anus?

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Ralf är helreko. Köpte min Breitling av honom för två veckor sedan. Levererades på två dagar. Han har mkt bra feedback på VRF. Du kan vara helt trygg med honom.

Av de två 5513 är den med länk att föredra helt klart. Ser bättre ut, skarpare bezel, bättre match på visare och tavla. Vill du inte ha länken. Fråga vad han tar för den head only......han sprechar engelska....
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Tack!

Jo, jag vill nog ha länk, men en från just -72 vore kul (mitt födelseår)...

Kommentarer om klockorna/priserna annars? Tycker att den med länk är aningens dyr, va´? Den andra oxå iofs...
Men det kanske finns en viss prutmån. :cool:
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Lite prut går säkert med rätt metod.....funkade för mig. Priserna är väl rimliga handlarpriser med ett års garanti. Privat blir det ofta lite billigare.....valet handlar om smak och preferens......jag hade valt den från 70. Hyfsat likvärdiga tycker jag.......med lite övervikt mot den tidigare.
 
Topp