• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mega

mega

Rolex
Här kan ni som gjort affärer med mig lämna omdömen.
 
Senast ändrad:

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Sålt en Aerospace till denna trevliga herre, supersnabb och smidig betalning och affär där båda verkar nöjda. Good guy helt klart.
 

n1tro

Panerai
Sålt till denna herre och det är en 150% goodguy. Allt gick supersmidigt och jag är väldigt tacksam att min klocka fått honom som ny ägare! Tip top!
 

Lunkan

Cartier
Köpte en Omega Planet Ocean av denne herre. Mycket bra kommunikation, väldigt trevligt bemötande, väldigt smidig affär. Helt klart en toppsäljare!
 

JayLar

Rolex
2-Faktor
Köpte en Rolex av denne gentleman och det var en ypperligt smidig affär med snabb och välemballerad leverans. Båda tummarna upp!
 

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
Sålt en fin Tudor till Mega.
Trevlig kommunikation, relevanta frågor och snabb betalning.
100 % good guy i min bok och jag gör gärna affärer igen, stor tumme upp!
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Sålt klocka till @mega.
Har bara gott att säga, mycket smidig affär.
Snabb betalning och trevlig kommunikation, 110% goodguy!
 

Epicure.watches

Panerai
2-Faktor
Gjorde en bytesaffär med herrn och allting gick supersmidigt och snabbt. Väldigt trevligt samtal och 110% good guy! gör gärna affärer igen i framtiden.
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en GS-dykare till @mega på distans. Blixtsnabb betalning och ett nöje att ha och göra med. Super trevlig! En mycket smidig affär hela vägen och jag gärna fler affärer i framtiden. Har mina varmaste rekommendationer! 100% GG i min bok!
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har köpt en GS på distans av @mega. Mallen för hur en affär går till. Otroligt trevlig och tillmötesgående. Snabbt och smidigt. Rekommendationer!
 

NPW

Breitling
Köpte en klassisk pilotklocka av @mega och förutom köpet blev det en hel del "klocksnack" både högt och lågt :)
En säljare som kan sina klockor och agerar mkt professionellt vid affär.
 

Thell

Omega
Jag köpte en fin Bulova Lunar Pilot och är väldigt nöjd med både klockan och affären.
Vi hade en trevlig konversation, klockan lämnades in riktigt snabbt (samma dag som jag betalade) och den var väl packad!
Kan verkligen rekommendera denna herre!
 
Topp