• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mekanisk/automatisk för nybörjare!

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
otroligt mycket för pengarna ! köpte min från creationwatches för typ 400 dollar ! fortfarande samma pris hos dom och gratis fedex frakt (dom verkar inte bra på att räkna för varje gång så är värdet alltid lägre på fedex´s papper än vad man betalat)

sen att dokter house har den på sig i halva serien gör det inte sämre :D !!!! hough laurie är ju en rolig kille !

daydatekomplikationen är rättså trevlig till det får man en rätt rå feeling om man kör den på skinn !

Haha! Jag blir tyvärr kallad Dr House av mina vänner så jag kanske borde införskaffa en sån där.
 

Rulle

Audemars
du , det tycker jag bannemej att du ska !
mycket lättanvänd klocka som nästan funkar till allt !
mycket explorer känsla men ändå inte en total rippoff ...
 

Rulle

Audemars
annars bör man ju kunna få en marathon gsar för 5 pix tack vare dagens låga dollarkurs !
kolla via chronometer.net...han skeppar från holland, bra och pålitlig !

gsaren är ju ett roligare alternativ till certinan även om hela gsar hypen kanske är över så är min fortfarande en av mina favoritklockor all time ! gsar plus nato är en grym kombo och metallarmbandet är rättså nice det med !! (fast det kostar ju extra)
 

antikmartin

Cartier
2-Faktor
Det bör ju gå att hitta div beg klockor för 5000....
med lite tur någon automatisk Heuer, Breitling Colt eller seamaster 60tals,
och Sefina Pant hade denna Glycine kronograf för 6000 ( = borde gå att få ner till 5?) vet inte så mycket om glycines 2ahandsvärde eller exakt hur stor den är men sett till vad man får för pengarna är den mycket trevlig...

http://www.blocket.se/orebro/Herrur_Glycine_Stratoforte_Automatic_49558930.htm?ca=5&w=3
 

Rulle

Audemars
Kolla in higushi istället! Bättre priser på seiko! Har för mig att han bara tar ca 400 dollars!


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 

Rulle

Audemars
Kollat in marathon gsat? Dom kostar mellan 700-800 dollars! Grymt bra byggda och rättså fräsiga med tanke på att militärer använder dom! Lite breitling känsla över dom!
(Kolla in chronometer.net)


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 

Rulle

Audemars
Ser helt ok ut men bara om
Den går riktigt billigt! Lär nog behövas servas också och då kan du nog få roligare leksak för dom pengarna! Sarb017 kan du få för under 3 pap tex...


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 

Rulle

Audemars
Vill du ha något skoj i omegavärlden som är vintage så har jag en geneve som är nyservad!
Kan bli din för 3å7 ....kommer med orginalbox och kvitto på servicen!
ysuvabud.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 

Lico

Breitling
Vill du ha något skoj i omegavärlden som är vintage så har jag en geneve som är nyservad!
Kan bli din för 3å7 ....kommer med orginalbox och kvitto på servicen!


Kan man få sova på saken, eventuellt om man kan få möjlighet att see/känna innan man slår till, lite osäker gällande just formen på kronan. (jag finns i järfälla, jakobsberg, sunbyberg, stlm city)


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 

Rulle

Audemars
Haha tyvärr inte! Men funderar på att införskaffa en o framtiden! Gillar den gröna dialen! Fast har tänk att en breitling blir nästa köp!


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 

Lico

Breitling
Gillar bruna combaten skarpt! Rimlig prisklass, nyfiken på hitta en säljare på forumet. Försöker hitta iallfall 3 st att vela mellan


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 
Topp