Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Mellandagsrean (klockbutiker STHLM)

Diskussion i 'Diskussion' startad av Amesoeurs, 14 december 2013.

1. Amesoeurs
    Trådstartare

Amesoeurs Stadsbo

Från:
    Örebro
    Halloj! Är det någon som vet hur klockbutikerna i Stockholm har öppet runt mellandagarna och om de har någon rabatt då? Kommer befinna mig i trakterna då och vore kul att passa på att kika på lite klockor :)

2. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Tror Ur&Penn är den enda med mellandagsrea :D

Pilot, Nexus, Klockers och 2 andra gillar detta.
  3. Amesoeurs
    Trådstartare

Amesoeurs Stadsbo

Från:
    Örebro
    Haha misstänkte nästan det! Men de flesta klockaffärer borde väl ha öppet 26- 27e tro?

4. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Inte annadagen vad det gäller Rob och Nymans tror jag. NK är säkert öppna, kanske öven Krons i PKgallerian.

Amesoeurs gillar detta.
  5. Amesoeurs
    Trådstartare

Amesoeurs Stadsbo

Från:
    Örebro
    Tack för svar, var allt jag behövde veta! :)

6. mosse

mosse Bonde

Från:
    Lund
    Lånar tråden lite! Finns Seiko Sumo (SBDC001) att kolla på någonstans i Stockholm? Hittar den inte i Göteborg och kommer att befinna mig i Stockholm några dagar innan julafton!

Mårtenssons ur Brookfield