• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mello Livetråden

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Det borde för övrigt vara förbjudet att sjunga på annat språk än sitt modersmål.
Det skall vara som det var förr, gäller iof allt.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
image.jpeg


Border beer när den är som bäst!
 

meo_swe

Audemars
När jag ändå har dig på tråden så blev min käring förbannad när jag ville laga vego mat idag, OBS! Hon är på smällen, han ska bli elit soldat dock enligt mina planer
:D
Damer på smällen skall man inte bråka med. En barndomskompis hade inflyttningsfest oxh var på tjocken samtidigt. Som present och oskyldigt skämt ställde vi om alla spottar i kåken. Det var iiiingen poppis grej.

Appropå den tråden så gjorde jah nog en av den godaste burgaren jag någonsin käkat igår. Veganskt;)

Recept kommer imorgon!
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Anders Gerenant sade den proffsiga Gina när han heter Gernandt, skall man nämna någon för att visa sin kunskap så bör man åtminstone göra det korrekt.. Men men, hon är usel som vanligt och jag är alltid lika förvånad över att SVT låter henne chefa gång på gång..
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Inte för att jag är en mode kung men skjortan artisten har på sig just nu, är den inte avsedd för typ frack?
 
Topp