• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Men snälla söta Brevbärarj...l! Kan ...

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Du ta och pallra dig hit med avihelvetet nån gång!!!!!:-O
179DD3BC-76AA-415C-857D-75672EDF48E7_zpslrt2nk1g.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Du vet väl att du inte behöver någon Avi va? Räcker du har kolli nr + körkort :) säg nu fan inte att du har väntat på den avi'n hela dagen!!!

Nä bara ngn timme.. Det var som faan! Trodde det var tvunget att finnas en sms avisering om man ska hämta utan avi.. Men det funkar alltså ändå?... Jag drar ...
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Släpp inte lös ditt vrede ännu. Vänta tills brevbäraren står exakt utanför dörren sen öppnar du dörren och skriker: du va inte så jävla tidig du!
EnYnl4O.jpg
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Jag har aldrig haft med mig avi tror jag. Skriver upp kolli-Id på en post-it bara och visar leg så kan man ta det på vägen hem från jobbet.
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Haha, jag var likadan innan. Satt och väntade troget(sprang ner till prevlådan var 10:e minut) på lappen. Efter upptäckten med att man bara behöver kolli-id så har nog mitt magsår läkt :D
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
He he, jag fick oxå posttanten till att leta igenom fyra säckar post efter mitt paket sist när jag hängde på låset efter jag sett på nätet att paketet var framme. Hon var inte nöjd men det är de ju så sällan ändå.
 
Topp