• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ajvar

Warwian

Cartier
Sålde en Lagonda-kronometer och en manuell Lemania till Mernis vid träff i Göteborg. Vi hann också med lite skönt klocksnack vilket var trevligt.
Rekommenderas varmt!
 

Dreas89

Cartier
2-Faktor
Toppenkille som fixade min första affär som köpare här på Klocksnack. Snabb och smidig, absolut en goodguy som jag gärna gör fler affärer med.
 

cnz

Breitling
Första köpet på klocksnack en Skx009k2, snabb leverans och trevligt bemötande.
Är jätte nöjd kan bara rekommendera!
 

eastwood

Rolex
2-Faktor
Köpt av @ajvar F2F. En väldigt tillmötesgående och trevlig herre som jag gärna gör affärer med igen. Dessutom bemödade han sig med att justera länken innan affären, mycket uppskattat. Rekommenderas varmt!
 

Taisto

Omega
Jag köpte en Santos av Ajvar utan några som helst problem. Beskrivningen av klockan rimmade med verkligheten. Bra person, GG!
 
Köpt en Omega Globemaster av ajvar. Trevlig, snabb och serviceorienterad kommunikation. Mån om att jag skulle bli nöjd som köpare. Klockan i skick precis som utlovat.
100% GG.
 
Topp