• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

mesh?

God dag. Råkade lite spontant inhandla en Breitling superocean heritage häromdagen. Funderar nu på att köpa ett meshband till den då det sitter gummi nu. Vet någon vart man skulle kunna köpa sånt till vettigt pris kanske?
 

M.U

Rolex
Finns det inte orginalmesh från Breitling du kan köpa? Kanske någon tusenlapp dyrare men borde vara värt det?
(Obs, jag är långt ifrån expert på Breitlings modeller så rätta mig om jag har fel, pls :) )
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Hittar inte ett original mesh för dom pengarna. Kommer ut ibland på bukten för allt mellan 6 och 8 tusen SEK... Svindyrt med andra ord.
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
image.jpeg

Mitt säger hej :)
 

Gasparo

Cartier
2-Faktor
+ 1 på Staib. Har själv ett på ingång. Alternativ i samma prisklass är Vollmer. Strapcode har också mesh för lite mindre peningar
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Den är sjukt fin på mesh. Har dock aldrig testat den, men borde vara jävligt skön känsla?
Nja. Jag är inte helt såld på mesh. Har mest haft den på gummi. Det är något som jag stör mig på men kan inte sätta fingret på vad det är. Köpte den med mesh för att det är sjukt dyrt att köpa i efterhand och att jag sannolikt får ut mer för klockan sen när jag vill flippa den.
 

swedesoc

Panerai
2-Faktor
Den polerade är Staib 24mm. Grym kvalitet, skulle inte förvåna mig om det är dom som levererar till Breitling men det har jag ingen fakta på.
Hur som helst grymt skön mesh.
20160223_090751.jpg
 
Topp