• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Meshup International..

demondave

Rolex
Watch Company. Kände att IWC'n kunde må gott av lite sommarfeeling. Högg hajnätet Jonte73 sålde på K&S. Mycket smidig affär och säljare, så i början av veckan fanns bandet på posten.

Skulle förbi Keas Ur i Krillehöla i vilket fall idag för att titta på något som gnagt länge i bakhuvudet. Som av en händelse låg meshet i jackfickan, så två minuter senare satt det på IWC'n, tack vare deras flinka fingrar.

Än bara ett par ajphonebilder, tanken är att fylla på här efter hand. Var bara för nöjd för att kunna hålla mig.

På väg dit, på gummi

image.jpg


Efter;

image.jpg


image.jpg


image.jpg
 

demondave

Rolex
Riktigt nöjd själv :) Givetvis riktigt stelt än, behöver lite mer inkörning. Sitter på gränsen till lite tight än, men räknar med att det kommer när det lossnar lite, riktigt tight vävt nu.

Hade inte sett någon Vintage Collection Aquatimer på mesh innan, trots intensivt bildgooglande. Ser framför mig att jag blir trendsetter nu, och att priset på VC AT's skjuter i höjden nu ;)
 
Topp