Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Messenger bag

Diskussion i 'Lifestyle' startad av SSL, 11 maj 2016.

1. SSL
    Trådstartare

SSL Friends of KS

Från:
    Blåkulla
    Någon med bra tips? Behöver en axelremsväska för lite kläder och matsäck. Två jag tittat på:

image.jpeg image.jpeg
    Men behöver mer tips. Runt 1000sek får den kosta. Föredrar nog utan läderspänne. Kommer bara bli hängandes om jag känner mig själv rätt. Dragkedja är att föredra.

2. aptorsken

aptorsken Borgare

Från:
    Uppsala
    Chromes modeller tycker jag är super. Har haft min i ca tre år och den har knappt något slitage alls trots daglig användning. Chrome Citizen tror jag att min modell heter. Visst, de kostar lite mer än tusenlappen, men det är otroligt bra kvalité.

3. Edin

Edin Borgare

Från:
    Midsomer Wreath
    Har en från Sandqvist första kollektion (om inte test kollektionen.?) likt den du länka till och den är bra men lädret är inte det bästa och den är inte lika bra som min Timbuk2 som är både mer praktisk och bekvämare.

Edit:
    Såg att den du länka inte har läder bärrem vilket min har och det är främst den som tappat lite av utan. Ett problem som den där alltså inte kan lida av.

4. SSL
    Trådstartare

SSL Friends of KS

Från:
    Blåkulla
    En till under tusingen. Läder är bara att glömma under/runt tusen. Norra fejset var OK, men letar vidare.

image.jpeg

Senast ändrad: 12 maj 2016
  5. Hallis

Hallis Borgare

Från:
    Stockholm
    Om du kan gå upp lite i pris så kan jag tipsa om Timbuk2, jag har två varianter. Den ena standardmodellen har jag haft i 13 år, grymma grejer.. Inte de vackraste men gör jobbet!

6. SSL
    Trådstartare

SSL Friends of KS

Från:
    Blåkulla
    Kollat lite på Timbuk2 å det är inget som faller mig i smaken. Kan gå upp i pris men håller mig hellre under 1000 o det är där jag letar.

Hallis gillar detta.
  7. snoozarn

snoozarn Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Hitta du nåt? @Ssl
    Behöver något åt min 11" macbook + lite andra teknik prylar. Tiger i läder kan man ju hitta för rätt OK pris, men tveksam till kvalitén.

8. SSL
    Trådstartare

SSL Friends of KS

Från:
    Blåkulla
    Nä, det ligger lite på is. Tiger ligger väl på 3 loppor och det är för mycket för min tunna pluska. Helst av allt vill jag ha någon utan logga.

9. snoozarn

snoozarn Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Hittade sandqvist, blir nog en sån.

10. SSL
    Trådstartare

SSL Friends of KS

Från:
    Blåkulla
    Vilken modell?

11. snoozarn

snoozarn Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Typ Dustin eller Pontus. Blir nästan för stort misstänker jag.