• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Metallarmband till min 19,5mm Tevo?

Ronnie

Rolex
Hejje!

Jag vill ha ett metallarmband som ser ut ungefär som det här Seikoarmbandet, men avståndet mellan bandhornen på klockan är lite udda; 19,5mm.
Var kan jag hitta ett som passar?

image.jpg
image.jpg
 

Gummo

Joker
2-Faktor
@Ronnie
Köpte tre från denna säljare. Riktigt rassliga och obekvämt vassa men billiga. Ett fick @Weasel ett har jag sabbat och ett har jag kvar :) Såg att 20mm var slut men det finns hur mkt som helst på eBay liknande.

Hi! I found this on eBay and thought you might like it! Check it out now! 16-22mm Stainless Steel Strap Bracelet Push Button Buckle Clasp Lock Watch Band http://r.ebay.com/TayJWA
$_12.JPG
 

Ronnie

Rolex
Tackar för tipsen! Hittade inte exakt det där i 20mm, men slog till på ett annat tjugomillimeters på eBay.
 

Ronnie

Rolex
image.jpg


Huvaligen vilket junk!
Förutom att det är ultrarassligt och allmänt otäckt så är delen som passar in mellan bandhornen bara 16 mm medan armbandet är på 20mm.
Förslag på 20 mm armband med lite kvalitet önskas fortfarande.
 

Ronnie

Rolex
image.jpg


Ett Hadley Roma Oyster var mer vad jag hade tänkt mig, men jag var tvungen att gå på det med en tång för att få låsmekanismen att funka vettigt.
Nästa gång kostar jag kanske på mig ett Seikoarmband ändå. Gillar tryckknappen bl a.
 
Topp