• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Miami

Kiddy

Panerai
2-Faktor
Köpte en klocka av @Chami nyligen och det finns bara goda saker att skriva. Trevligt bemötande, snabb på att svara och snabb leverans. En äkta goodguy!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Köpt en Omega Speedmaster av Chami. Snackar dagligen och jag kan inte annat än att rekommendera honom som både köpare och säljare! Flexibel, trevlig och absolut inget alls att anmärka på.
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
Köpt en Skydiver av Chami och var den snabbaste paketinlämning jag varit med om...han fick bet kl.21.10 och jag fick Kollinr kl.21.30 väl inslaget och snabba svar. 100% GG
 

Operator

Omega
Köpt ett seikogummi av @Chami - som är trevlig, svarar raskt på pm och är snabb på att skicka. Skulle inte tveka att göra affär igen, goodguy :)
 
  • Like
Reactions: JLW

Wydestream

Panerai
2-Faktor
Har precis genomfört en deal med Miami. Finns ingenting att klaga på. Lugn, avslappnad och tydlig kommunikation från början till slut. Väldigt trevlig F2F. Kommer absolut att göra affärer med honom i framtiden. :) Goodguy så det räcker och blir över.
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en klocka till @Miami f2f! Mycket trevlig och seriös köpare. Givetvis min varmaste rekommendationer och en solklar goodguy! :)
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Gjort en bytesaffär f2f med @Miami. Jag skulle köpa en klocka men slutade med att jag fick två och han en. Mycket trevlig och smidig kille som verkligen rekommenderas! :)
 
Topp