• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Michel Herbelin. Jisses...

Sjobedan

Rolex
image.jpg

Det är fint med "hommage"...

AP RO/ROC, JLC reverso, ulysee nardin är väl uppenbara "inspirationskällor"

Bu.
 
  • Like
Reactions: SFS

Kairo

Panerai
Beskrivningen av klockan... :D

"Defined by its striking octagonal bezel, Odyssee is a highly refined timepiece with a bold and alluring design. The stainless steel case is 40.9mm in diameter with steel decagonal bezel and coordinating steel screws. The dial has been designed with clarity and legibility in mind and is in crisp white with steel indexes and black minute track. The bracelet has brushed stainless steel links and is finished to the highest possible standards. With a date display, sapphire crystal and water resistant to 10 ATM, Odyssee is a timepiece with both flair and originality with all the quality features you would expect from Michel Herbehin."

Vilket jävla skämt. :D:D:D
 

dräpdrulle

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Beskrivningen av klockan... :D

"Defined by its striking octagonal bezel, Odyssee is a highly refined timepiece with a bold and alluring design. The stainless steel case is 40.9mm in diameter with steel decagonal bezel and coordinating steel screws. The dial has been designed with clarity and legibility in mind and is in crisp white with steel indexes and black minute track. The bracelet has brushed stainless steel links and is finished to the highest possible standards. With a date display, sapphire crystal and water resistant to 10 ATM, Odyssee is a timepiece with both flair and originality with all the quality features you would expect from Michel Herbehin."

Vilket jävla skämt. :D:D:D

Wow, nu det där är bara äckligt...på riktigt.

:dead:
 

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Skulle kunna tänka mig deras reverso variant (beroende på mått) för att testa om jag trivs med formen innan jag vågar mig på ett riktigt köp :) Skulle dock inte pynta 4k för det.
 

wadstroem

Cartier
Cartier Pasha nere i höger hörn också, snyggt!
Edit. Kikade lite på deras hemsida, de tycks även ha Cartier Tank i sortimentet. Pinsamt.

Skärmavbild 2015-11-02 kl. 21.11.22.png
 
Topp