• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Yoshiikee

007

Cartier
Oj, Fick se först nu att MickeG hade en "Goodguy tråd!
Köpte i December en Panna 510 av Micke! Toppensäljare som gjorde allt och ännu mer för att det skulle bli smidigt för min del! Skulle aldrig tveka att göra affär med denna Goodguy igen!
 

Andyy

Omega
Köpte en Omega SM AT av Micke för ett halvår sen. Allt gick smidigt, klockan var enligt beskrivning och han passade även på att visa mig hans fina Paneraiklockor. 100% good guy!
 

Ninen79

Audemars
Köpt en Rolex i 50k klassen. Snabbt och smidigt f2f affär utan några konstigheter. Fick dessutom en väldigt trevlig pratstund :) Gör gärna affär med dig igen! 100% Goodguy :)
 

Igge

Panerai
Köpte en Panerai i perfekt skick av MickeG F2F, mycket smidig affär. Trevlig kille med mycket kunskap. Fick en "crash course" i Panerai ägande, det tackat jag för som nybliven "Panaristi". Dessutom fick jag en känsla att han sköter om sina klockor mycket väl. Gör gärna affärer med MickeG igen 100% good guy.
 

Kawe

Omega
Köpte idag en klocka av denna mycket trevliga herre. Goda vitsord hela vägen. Allting gick mycket smidigt från första kontakt till träff för överlämning. 10 Poäng.
 

bleppo

Omega
2-Faktor
Köpte en PAM 292 av Micke idag, väldigt trevlig och bra att ha och göra med. Fick en ordentlig genomgång av klockan vilket behövdes då jag är ny på Panerai.
Bara gott att säga om MickeG.
 

marmot

Panerai
Köpt PP 5167 av @MickeG och vill ge mina bästa rekommendationer till framtida köpare och säljare; snabb och trevlig kommunikation som ledde till en trivsam affär F2F. 100% GG!
 

SamiA

Kellokonttori
Professional Dealer
Met him last week for a deal and the watch was just as he described. Excellent and honest communication, highly appreciated! 100% Good Guy.
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Köpte en klocka av @MickeG på distans och jag har bara gott att säga.
Skicket var tom bättre än förväntat! Paketeringen var i toppklass. Dessutom var Micke tillmötesgående och hela affären kändes trygg och bra för mig som köpare.
 

Oli

Omega
2-Faktor
Hjälpte en icke-medlemsvän att köpa en klocka av Micke G, allt gick mycket bra och smidigt. Definitivt Goodguy.
 

Exilnorrlänning

Cartier
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en Pam 590 av @Yoshiikee på distans.
Mycket smidig affär.Klockan postades snabbt och anlände väl paketerad och i beskrivet skick.
Han svarade snabbt på frågor från en panerai-oskuld. Skulle inte tveka göra affär med honom igen. Absolut 100%GG.
 
Senast ändrad:

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Köpt av @Yoshiikee. Mötte vänligt upp mig på mitt jobb. Väldigt trevlig affär, mycket bra kommunikation och noggrann genomgång av klockan för att jag skulle känna med helt trygg och säker på vad jag köpte. Skulle rekommendera en affär utan tvekan!
 
Topp