Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

MickeG

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av MickeG, 24 augusti 2014.

1. MickeG
    Trådstartare

MickeG Borgare

Från:
    Stockholm
    Skriv en rad om era intryck vid köp/försäljning med mig.

/MickeG

2. Nexus

Nexus Präst

Köpt en Panerai 000 av MickeG riktigt goodguy som är trevlig att ha och göra med.

MickeG gillar detta.
  3. Zacke

Zacke Friends of KS

Från:
    Solna
    Har sålt en Rolex Milgauss till Micke, inga problem 100% goodguy!

MickeG gillar detta.
  4. CapTaiN-MiFFo

CapTaiN-MiFFo Friends of KS

Från:
    Norrköping
    Har sålt en Omega AT till Micke. Jättetrevlig och sympatisk. Like him a lot. 100% goodguy.

MickeG gillar detta.
  5. 007

007 Friends of KS

Oj, Fick se först nu att MickeG hade en "Goodguy tråd!
    Köpte i December en Panna 510 av Micke! Toppensäljare som gjorde allt och ännu mer för att det skulle bli smidigt för min del! Skulle aldrig tveka att göra affär med denna Goodguy igen!

MickeG gillar detta.
  6. Smidigt, snabbt och inga konstigheter!

MickeG gillar detta.
  7. wijkis

wijkis Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Sålde en Panerai PAM111 till MickeG nyligen och instämmer med föregående talare!

MickeG gillar detta.
  8. Andyy

Andyy Torpare

Köpte en Omega SM AT av Micke för ett halvår sen. Allt gick smidigt, klockan var enligt beskrivning och han passade även på att visa mig hans fina Paneraiklockor. 100% good guy!

MickeG gillar detta.
  9. puonti

puonti Friends of KS

Från:
    Borås
    Sålt en GMT till @MickeG och det var smidigt hela vägen! Trevlig och snabb kontakt, inga konstigheter helt enkelt :)

MickeG gillar detta.
  10. Ninen79

Ninen79 Biskop

Från:
    Stockholm
    Köpt en Rolex i 50k klassen. Snabbt och smidigt f2f affär utan några konstigheter. Fick dessutom en väldigt trevlig pratstund :) Gör gärna affär med dig igen! 100% Goodguy :)

MickeG gillar detta.
  11. Igge

Igge Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Köpte en Panerai i perfekt skick av MickeG F2F, mycket smidig affär. Trevlig kille med mycket kunskap. Fick en "crash course" i Panerai ägande, det tackat jag för som nybliven "Panaristi". Dessutom fick jag en känsla att han sköter om sina klockor mycket väl. Gör gärna affärer med MickeG igen 100% good guy.

MickeG gillar detta.
  12. Kawe

Kawe Bonde

Från:
    Stockholm
    Köpte idag en klocka av denna mycket trevliga herre. Goda vitsord hela vägen. Allting gick mycket smidigt från första kontakt till träff för överlämning. 10 Poäng.

MickeG gillar detta.
  13. bleppo

bleppo Torpare

Från:
    Stockholm
    Köpte en PAM 292 av Micke idag, väldigt trevlig och bra att ha och göra med. Fick en ordentlig genomgång av klockan vilket behövdes då jag är ny på Panerai.
    Bara gott att säga om MickeG.

MickeG gillar detta.
  14. Makkanxd

Makkanxd Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Köpt av Micke f2f
    Klockan ser helt oanvänd ut precis som utlovat!
    Fick tillochmed hjälp att justera länkarna! Gör gärna affär med dig igen :)