• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MickeJ / MJLeather

Compiss

Patek
2-Faktor
Ett till larvigt välgjort band levererat av Micke.
image.jpg

Armbandstillverkare med mycket yrkesstolthet, dessutom jäkligt trevlig och smidig att göra affär med.
Rekommenderas kraftigt!
Sorry för kapning men jävligt läckert och grym klocka!!!
 

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
Får väl slänga in en till bild på samma klocka men med ett blått sjörormsband tillverkat av MickeJ. Den djupa färgen i lädret görs inte rättvisa av mobilkameran. Goodguy är en underdrift och bandet är fenomenalt! Nu ligger MM300 nog stilla i lådan ett tag :doctor:
mc.jpg
 

oets

Breitling
Takker for en utrolig trivelig klokkehandel!

Pakken ble sendt 10 minutter etter at betaling var mottatt!
Rekommenderas 100%. Definitivt en goodguy!
Läderbandene er fantastisk fine og kvaliteten er utmerket:)
 

Urban L

Breitling
Nybliven Paneraiägare efter en snabb och smidig affär. Micke var trevlig och seriös under denna affär och får Betyget fem av fem möjliga.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Måttbeställt två ammostraps av @MickeJ till min Panerai. Trevlig kommunikation, snabb leverans och banden är grymt fina och motsvarar helt förväntningarna. Goodguy!
 

Ryttaren

Rolex
Mitt första band av Micke! Supersnyggt läder, grym kvalité och leverans inom 24 timmar! Behöver jag säga att han rekommenderas? :)
 

Shadyboy

Cartier
Är nästan lite svårt att betygsätta @MickeJ som säljare då poängskalan inte riktigt räcker till. :) Fantastisk service och yrkesstolthet, snabb leverans, enorm finish på bandet, fint emballage och allt till ett riktigt bra pris. Korrespondensen är felfri och så även kemin som uppstår mellan köpare och säljare tack vara denna (tillsammans med ett genuint och likartat intresse för klockor...). Kan inte göra något annat än att rekommendera mjleather till 100%. Om du gillar vad du ser på bilderna så kommer du gilla det du får hem i brevlådan ännu mer. Finishen är svår att fånga på bild, men desto trevligare att bära på handleden. Hoppas köpa fler klockor så jag får beställa fler band... :)
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Jag har handlat ett bar band av MickeJ aka mjleather under hösten och är supernöjd. Fantastiskt hantverk och kvalité, prisvärda och möjligheten till skräddarsytt gör att jag säkert kommer tillbaka. Att Micke dessutom är mycket trevlig gör det inte sämre:)
100% good guy!
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Har träffat och köpt band ifrån Micke!
Absolut 100% goodguy. Kan verkligen rekommendera köp ifrån Micke och banden han gör är riktigt bra!
 
Köpte ett otroligt stiligt band till min speedmaster. Tack Micke, lär nog bli både ett och två band till i framtiden!
IMG_20160105_175006.jpg

IMG_20160105_174140.jpg
 
Senast ändrad:

Jungan

Breitling
Köpte ett band av Micke. Kvalitén och hantverket överträffade mina förväntningar med råge. Leverans dagen efter beställning - blixtsnabbt! Rekomenderas varmt!
 

Patrik72

Cartier
Behöver jag läder till mina klockor, då går jag bara till Micke och ingen annan! Supernice kille som tillverkar och levererar band av högsta kvalité. 110% Goodguy!!! :happyhappy:
 

Gurgel

Cartier
image.jpg
Köpte ett läder av Micke för en månad sedan eller så. Hantverket och kvalitén är utmärkt! Likaså service och bemötande! Prisvärt dessutom. 10/10
 

Hipshot

Omega
Precis som jag tänkt mig!
Fick ett 22/20 armband igår av Micke i en fin liten box. Allt har funkat kanon och det var en kul liten kreativ process att ta fram det hela. Tack!
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt läder från Micke, bilder gör inte dem rättvisa.
Kvalitet och hantverk långt över förväntad. Supersnygga band som kommer att åldras som whisky o få fin patina. Rekommenderar starkt och kommer absolut köpa fler band inom snar framtid ifrån denna gentleman.
Alltid lika trevlig vid frågor.
100% Goodguy och även 100% hantverkar geni :)
 

tojjetok

Cartier
Vad skall man säga bugar och bockar, grymt bemötande, riktigt informativt och snabba svar, sedan vilket hantverk, grymt nöjd bugar och bockar, Kan rekommendera denna kille alla dagar i veckan. 12473931_10153552384323170_5244809648242589368_o.jpg
 

Måberg

Panerai
Stämmer in i hyllningskören!
Grymt trevlig att ha att göra med, brutalt snabb leverans och ett enastående hantverk! Rekommenderas varmt! :)
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Har just mottagit det finaste läderband jag någonsin haft från @MickeJ och kan inte vara mer nöjd. Specialtillverkat av någon som verkligen vet vad han håller på med. Första bandet men definitivt inte det sista. Goodguy!
 

RikardK

Breitling
Jag köpte nyligen ett grymt snyggt franskt ammostrap av Micke! Trevlig kommunikation, snabb leverans och bra packat! Rekommenderas varmt!
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Just received my 4th custom made leather from MJLeather, superb quality and excellent finish. Bought several high-end straps from ABP Paris and other "high-end" manufacturers and I can honestly say that the finish on the ones from Micke is at least equivalent to these.
What really makes the deal is the dialogue, Micke is truly interested in Your specific strap and takes the time to listen to your ideas.

4 thumbs up
 

Heritage

Omega
Ett schweiziskt ammo till Pannan väntade när jag kom hem från semester i natt. Mycket nöjd med resultatet och en lika trevlig kontakt med Micke. Kan absolut rekommenderas! Kommer säkert att låta Micke göra fler saker framöver.
Tack än en gång!
 
Topp