• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MickeJ / MJLeather

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Beställde 2 band av Micke tidigare i veckan. Ett från hans annons till min Speedy och ett custom till IWCn.. Mycket trevlig och snabb kommunikation. Nu har jag inte hämtat ut banden än men jag är inte direkt orolig för att resultatet inte skulle vara som förväntat.. Har flera remmar sen tidigare och bilder här i tråden talar för sig själva..:)
Goodguy!!
 

TonySoprano

Cartier
2-Faktor
Köpte ett schweiziskt ammoband av Micke till min MarineMaster. Snyggt förpackat och framförallt ett grymt snyggt och häftigt band. Rekommenderas! :)
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Trevlig och snabb! Jag beställde bara från hemsidan helt anonymt men fick en trevlig hälsning trots detta!
Kommer garanterat köpa fler band! :)
 

azcii

Patek
2-Faktor
Köpte två band av MickeJ, bland de bästa banden jag någonsin testat. Supernöjd, kommer garanterat bli fler i framtiden! :)
20161207_213330.jpg
 

Watchj

Cartier
Jag har köpt tre band av Micke. Supertrevlig, snabb och enkel kommunikation och levererar på utsatt tid.
Resultatet har överträffat mina förväntningar, gediget och väl utfört hantverk.

Det kommer att bli fler affärer med @MickeJ
 

marlun

Rolex
Har köpt ett band från @MickeJ vilket jag är mycket nöjd med! Jag fick bandet precis som jag ville ha det och kvalitén är topp! Ska jag köpa mig ett ytterligare läderband så vet jag vem jag kommer vända mig till. :)
 

Nutte

Omega
Jag köpte ett band från Micke, med fantastisk kvalite och underbart hantverk.
Snabb leverans, trevlig bemötande.
100 % goodguy!
 

Rholm

Cartier
Beställt av MickeJ och kan bara hålla med övriga. Snabb respons, lätt att ha dialog med och ett toppengrymt arbete.
Rekommenderas starkt.

Mvh
 

Jens E

Omega
Vilken Kille!!
Så smidig affär och framförallt så otroligt snyggt!!
Precis enligt önskemål och mer därtill!
Tack!
 

ARTEA

Omega
Måttbeställde ammostrap av Micke och måste säga att jag blev väldigt överraskad över hur sjukt bra det blev, trots att jag hade fått se bild på slutresultatet!

Bättre service och respons är svårt att hitta. Så good guy det bara går att bli! Blir någon fika och några band till i framtiden
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Köpte band till Panna av Micke. Trots att det är både nytt och tjockt sitter det mjukt och skönt redan från början. Toppen att göra affär med. 100%!
 

PJO

Omega
Bestilte en reim i sveitsisk ammolær til min nye klokke som var i bestillling, og både klokke og reim kom i dag. Er svært fornøyd med begge deler.
 

Bonazzi

Omega
Köpte ett custom made läderband till min Speedmaster, och jag kan inte vara något annat än helnöjd. Bra service, tydlig kommunikation och Micke är jättetrevlig. Gör gärna fler affärer med Micke i framtiden. 110% GG!
 

Pawwen

Cartier
2-Faktor
Köpte nyligen ett längdanpassat läderband till min bättre hälft och det blev toppen! Hon är glad av att fått ett nytt band som passar hennes tunna handleder och jag är nöjd över kvalitén. Bandet osar verkligen 100% proffsigt hantverk.

Att det dessutom var en snabb och trevlig dialog och en leverans som var snabbare än man kunde ana gör mig tvärsäker att rekommendera @MickeJ om du någon gång vill ha ett schysst läderband till din klocka. Köp inte av dyra märken på nätet utan beställ ett custom här!!!
 

Danne.l

Rolex
2-Faktor
Köpte ett Swiss army läder och kan inte vara annat än nöjd, superkvalitet, bra kommunikation och snabb leverans.
 
Topp